معاون اجتماعی ناجا:

نیروی انتظامی به دنبال مقابله با جنگ نرم دشمن است

«منتظر المهدی» گفت: نیروی انتظامی مقابله با جنگ نرم دشمنان را یکی از ابعاد مأموریتی خود تعریف کرده است.
کد خبر: ۲۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ - 25June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سعید منتظر المهدی»، معاون اجتماعی ناجا عصر (یکشنبه) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از سه دهه از فرمول قدرت نرم سپری شده و این قدرت از آن کسانی است که با عملیات‌ تغییر اذهان افراد آنها را در سیطره خود قرار می‌دهند.

وی افزود: بر همین‌اساس کارکنان ناجا می‌بایست با کسب علوم انتظامی اهتمام جدی برای آموختن علوم فرهنگی و روانشناسی داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا تأکید کرد: در عصر حاضر، قدرت از آن کسی است که بتواند اقناع فکری را در مسیر اهداف و آرمان‌های خود به کار گیرد.

منتظر المهدی با تأکید به اینکه جوامع بشری درگیر جنگ شناختی هستند، متذکر شد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نسل آن علاوه بر استفاده از تکنولوژی نوین از قدرت نرم سخن می‌گوید.

وی افزود: کار مجموعه پلیس در چنین شرایطی حساس و تعیین کننده بوده و پلیس انتظامی به دنبال این است که شور و نشاط اجتماعی را افزایش داده و فضای جامعه را سرشار از احساس امنیت و آرامش کند.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به آسیب‌های اجتماعی پیش روی جامعه اضافه کرد: از جمله آموزش مهارت نه گفتن به فرزندان از اصلی ترین وظایف والدین است.

منتظر المهدی تأکید کرد: تاب‌آوری در مقابل آسیب مانند نهالی است که پس از خمیدگی در برابر طوفان دوباره به حالت اولیه خود بازمی‌گردد و لازم است این تاب‌آوری با آموزش‌های صحیح حاصل شود.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز تفکر کارکنان پلیس اردبیل را تفکری اجتماعی، فرهنگی و منطقی دانست و متذکر شد: یکی از اهداف اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس، رهنمون سازی جامعه به سمت جامعه‌ای آرمانی با اندیشه‌های ناب ایرانی، اسلامی است.

منبع: اکو نیوز


نظر شما
پربیننده ها