هشدار ارتش سوریه به رژیم صهیونیستی درباره تکرار تجاوز به این کشور

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره تکرار تجاوزات خود به خاک سوریه هشدار داد.
کد خبر: ۲۴۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ - 25June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: دشمن رژیم صهیونیستی در تلاشی مایوسانه برای حمایت از گروه‌های تروریستی و بالا بردن روحیه آنها مجددا به یکی از مواضع نظامی سوریه تجاوز کرد.

فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه‌ای افزود: پس از موفقیت یگان‌های نیروهای مسلح در ناکام گذاشتن حمله گسترده گروه تروریستی جبهه النصره در اطراف شهر «البعث» واقع در حومه «القنیطره» و همچنین تلفات گسترده آنها، دشمن صهیونیستی در تلاشی مایوسانه برای حمایت از گروه‌های تروریستی و بالا بردن روحیه ضعیف آنها امروز دوباره تجاوز به یکی از مواضع نظامی سوریه را تکرار کرد.

فرماندهی کل ارتش سوریه در این بیانیه همچنین نسبت به عواقب این اقدامات تجاوزکارانه هشدار داده و مسئولیت پیامدهای خطرناک تکرار اینگونه اقدامات تحت هر بهانه‌ای را متوجه دشمن صهیونیستی دانست.

ارتش سوریه در عین‌حال بر نابودی گروه‌های تروریستی به عنوان بازوی دشمن صهیونیستی در منطقه تاکید کرده است.

گفتنی است که رسانه‌های صهیونیستی پیش از این اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی را در منطقه «قنیطره» در داخل خاک سوریه هدف قرار داده‌اند.

این رسانه‌ها ادعا کردند که این حمله در پاسخ به شلیک چندین راکت از خاک سوریه به بلندی‌های اشغالی جولان صورت گرفته است.

سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شد که از خاک سوریه حملات خمپاره‌ای سرگردانی به بلندی‌های اشغالی صورت گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی «الإعلام الحربی» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که جبهه النصره اقدام به شلیک این خمپاره‌ها کرده تا رژیم صهیونیستی را به حمله علیه مواضع ارتش سوریه تحریک کند.

این دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته است که رژیم صهیونیستی پایگاه‌های ارتش سوریه را به بهانه شلیک راکت به بلندی‌های اشغالی جولان هدف حمله قرار می‌دهد.

منبع: عصر ایران

نظر شما
پربیننده ها