یادداشت/ فرشته چترعنبری

پازل ترامپ در خاورمیانه

تضعیف همه‌جانبه ایران قدم اول از پیشبرد پازل سفر ترامپ به عربستان است؛ تضعیف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی که با این وضع تحریم‌های جدید موشکی تکمیل‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 26June 2017
پازل ترامپ در خاورمیانه

گروه اخبار داخلی دفاع پرس- فرشته چترعنبری؛ سوغات سفر ترامپ به عربستان انتقال قدرت از پیرمرد دودل سعودی به جوانک خام او محمدبن سلمان ولیعهد عربستان بود. قصاب یمن، جوانک خام سعودی که در مقام وزیر دفاع سعودی، ثابت کرد در آزمون بی رحمی، کودک کشی یمنی‌ها، ایران‌ستیزی و دوستی با اسرائیل نزد اربابان قبول شده است. حال مشخص شد رژیم صهیونیستی مدت‌هاست در منجلاب جنگ فرسایشی با حماس گرفتار است و مدت‌هاست با مقاومت لبنان و فلسطین اخته شده و برای رهایی از این وضع، به درگیری ایران در یک جنگ مستقیم نیاز دارد و بهتر از محمدبن سلمان، این معتاد به مواد روانگردان و بی قید را بدین منظور سراغ ندارد و برای اولین بار سنت سعودی را هم می ریزد و انتقال قدرت از برادر به برادر را به پسر تغییر می‌دهد.

تضعیف همه‌جانبه ایران  قدم اول از پیشبرد این پازل است؛ تضعیف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی که با این وضع تحریم‌های جدید موشکی تکمیل‌تر خواهد شد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی تا از تضعیف مطلوب توان موشکی ایران اطمینان حاصل نکنند جنگ پر ریسک عربستان و ایران را افروخته نخواهند کرد. در این میان ذکاوت رهبر فرزانه انقلاب ستودنی است که همیشه ده‌ها قدم جلوتر از نقشه شوم دشمن ایستاده‌اند و قبل از تصویب تحریم‌های همه‌جانبه موشکی، سیلی موشکی به راه انداختند. سیلی موشکی در آستانه تحریم‌های موشکی که شطرنج‌بازان را پیش از اندیشه مات کردن حریف، «خویش‌مات» کرده است. این خویش‌ماتی دشمن، تاخیر فاحشی بر اجرای نقشه‌های شوم ترامپ در منطقه تحمیل کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها