آیت‌الله کلانتری:

تجربه نشان داده دشمن با کوتاه آمدن ما جری‌تر می‌شود

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کوتاه آمدن و انفعال در قضیه «برجام»، دشمن را جری‌تر خواهد کرد گفت: موضع قاطعانه، مدبرانه و در عین‌حال محکم دولت، در این راستا بسیار مهم است.
کد خبر: ۲۴۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ - 26June 2017
تجربه نشان داده دشمن با کوتاه آمدن ما جری‌تر می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری»، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز در گفت‌وگویی با اشاره به تصویب طرح جدید مجلس سنای آمریکا در تحریم کامل کشورمان اظهار داشت: تجربه ثابت کرده که هرگاه کوتاه آمدیم دشمن جری‌تر شده و پررویی بیشتری از خود نشان می‌دهد و در مقابل هرگاه موضع محکمی گرفته‌ایم، دشمن نیز عقب‌نشینی کرده است.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعش تا مدت‌ها دشمن را منفعل خواهد کرد و این  نشان می‌دهد که در برابر دشمنان و زورگویی آن‌ها باید کوبنده، محکم و مقتدر عمل کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردان دیپلماسی کشور ما نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشند که اگر در برابر زیاده‌خواهی دشمن کوتاه بیایند و حالت انفعال به خود بگیرند، آن‌ها از این انفعال سوءاستفاده کرده و به ما ضربه خواهند زد؛ بنابراین موضع قاطعانه، مدبرانه و در عین‌حال محکم دولت، در این راستا بسیار مهم است.

این استاد دانشگاه شیراز در پاسخ به این پرسش که با توجه به نقض مکرر برجام از سوی آمریکا، آیا امکان لغو این قرارداد وجود خواهد داشت یا نه، گفت: در‌حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد، اما اگر این بدعهدی‌ها همین‌گونه ادامه پیدا کند، احتمال لغو برجام دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها