یادواره «سردار شهید خوش سیرت» در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان گفت: یادواره سردار شهید مهدی خوش سیرت ساعت ۱۸ امروز در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ - 27June 2017
یادواره «سردار شهید خوش سیرت» در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از گیلان، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی با بیان اینکه جوانان ایران یاری دهنده انقلاب اسلامی در زمان 8 سال دفاع مقدس بودند اظهار داشت: مراسم یادواره سردار شهید مهدی خوش سیرت ساعت 18 امروز در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدی خوش سیرت در عملیات نصر 4 که معروف به عملیات فتح موعود شد به شهادت رسید گفت: در راه فتح شهر موعود عراق، شهید مجید مرآت فرمانده گردان ابوالفضل العباس(ع) به همراه سردار شهید خوش سیرت به درجه رفیع شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه شهید مهدی خوش سیرت فرمانده تیپ 2 لشکر 16 قدس بود، عنوان کرد: شهید خوش سیرت یکی از جوانانی بود که تکلیف انقلابی خود را به‌ خوبی انجام داد و در سن 25 سالگی در سال 1366 مدال شهادت به سینه آویخت.

بایرامی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از ازدواج شهید مهدی خوش سیرت نگذشته بود که او به درجه رفیع شهادت رسید بیان کرد: او بهترین‌های زندگی خود از جمله دو برادر خود به نام‌های حسین و رضا خوش سیرت را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد‌.

همرزم شهید خوش سیرت با بیان اینکه مهدی خوش سیرت سومین فرزند شهید خانواده خود بود اذعان داشت: شهید مهدی خوش سیرت مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان بود.

بایرامی فروتنی، معرفت، تقوا و عبادت را از اصل‌های وجودی در زندگی سردار شهید مهدی خوش سیرت بیان کرد و اظهار داشت: وی یک فرمانده با جاذبه بود که تمامی اطرافیان وی او را دوست داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وی از احترام خاصی در بین هم‌رزمانش برخوردار بود گفت: شهید خوش سیرت یک فرمانده دلیر، شجاع و مدبر بود که با فرماندهی مدبرانه خود کمک بزرگی در عملیات‌های مختلف به انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها