یادداشت/ حسن کربلایی

یادی از شهدای ترور

مثلث اتحاد شوم منافقین، ملی‌گراها و مارکسیست‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 سه سال نبرد ایدئولوژیک با مرزبانان اسلام و قرآن در ایران کردند. مناظرات و مشاجرات بپا نموده و وقتی دیدند از نظر منطق و عقلانیت کم آوردند دست به ماشه و اسلحه بردند.
کد خبر: ۲۴۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲ - 28June 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حسن کربلایی» در سرمقاله روزنامه «رسالت» نوشت:

مردم چشمم به خون آغشته شد در کجا این ظلم بر انسان کنند سال 1360 سال خونینی در تاریخ انقلاب اسلامی است. 17 هزار نفر از هموطنان مظلوم ما بی‌هیچ گناهی توسط یک باند تبهکار، فاسد، فاسق، مخوف و منحرف سیاسی وابسته به استکبار جهانی با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به شهادت رسیدند. در میان کسانی که مظلومانه در خون خود غلطیدند از عالم عارف و متقی گرفته تا سیاست‌مدار برجسته و مردم عادی کوچه و بازار دیده می‌شود.روز 6 تیر 1360 خبر رسید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده فرمانده کل قوا در شورای عالی دفاع در منبر و محراب مسجد به خون خود غلطید و هدف توطئه تروریستی منافقین قرار گرفت و به فاصله کوتاهی در کمتر از یک روز، 72 تن از یاران صدیق امام راحل و امت که در راس آنها شهید مظلوم حضرت آیت‌الله بهشتی بود در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

منافقین کوردل 30 خرداد سال 60 در حالی که ارتش عراق بخش‌هایی از خاک سرزمین اسلامی‌مان را در تصرف داشت با دولت و ملت ایران اعلام جنگ مسلحانه کردند. میلیشای منافقین در خیابان‌های تهران به جان مردم افتاده و اتوبوس‌ها را به آتش کشیده و به سوی ملت تیراندازی کردند.

بقال، عطار، سبزی‌فروش، کارمند، کارگر، کشاورز و همه هدف حملات تروریستی منافقین قرار گرفتند. یک مقدار طول کشید تا نیروهای امنیتی و سپاه به اوضاع مسلط شوند تا شر آنها را از سر ملت کوتاه کنند.

بنی‌صدر با سرکرده منافقین به پاریس فرار کرد. از آنجا رجوی به بغداد رفت تا جنایات ارتش بعث را در حمله به ایران تکمیل کند. بنی‌صدر هم در پاریس ماند تا شرارت‌های سیاسی منافقین را نمایندگی کند.

مثلث اتحاد شوم منافقین، ملی‌گراها و مارکسیست‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 سه سال نبرد ایدئولوژیک با مرزبانان اسلام و قرآن در ایران کردند. مناظرات و مشاجرات بپا نموده و وقتی دیدند از نظر منطق و عقلانیت کم آوردند دست به ماشه و اسلحه بردند و 17 هزار نفر را به خاک و خون کشیدند.

منافقین وطن‌فروش و خائن ایام هشت سال جنگ تحمیلی را در کنار ارتش صدام بودند و وقتی با پذیرش قطعنامه روبه‌رو شدند با هدایت آمریکا و تشویق حزب بعث برای فتح تهران با توپ و تانک اهدایی صدام به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی با نام عملیات «فروغ جاویدان» یورش بردند که در مرصاد کل توان نظامی و عملیاتی آنها با رشادت رزمندگان اسلام نابود شد.

منافقین از اول بنای حرب و محاربه داشتند و وقتی این محاربه به فعلیت رسید به ویژه در سال 67 اراده ملت به این تعلق گرفت که آنها را به قعر جهنم بفرستد.

هنوز برخی در داخل که دل به شرارتهای منافقین بسته‌اند اعدام منافقین در سال 67 و مجازات‌های آنها را در عملیات مرصاد برنمی‌تابند و به دنبال راهی هستند که یک توجیه حقوق بشری پیدا کنند تا زبان به مذمت امام و انقلابیون رشید آن روزگاران بگشایند.

امروز از صدام خبری نیست. منافقین که آن زمان روابط خود را با آمریکا و رژیم صهیونیستی و شیوخ مرتجع منطقه پنهان می‌کردند امروز بی‌پروا در دامن غرب به ویژه آمریکا و اروپا و کمک‌های ارتجاع عرب به زندگی انگلی خود ادامه می‌دهند و مورد نفرت ملت ایران هستند.

خدای مهربان مصلحت دانست که از آن گرد و غبار خونین ترور، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای را که یکی از قربانیان ترور بودند زنده نگه دارد تا پروژه پیشرفت کشور و عبور انقلاب از بحران‌ها را مدیریت کند.

سرکرده منافقین پس از شکست خفت‌بار عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان به حرمسرا رفت و به اسم انقلاب ایدئولوژیک دست تجاوز به زنان و دختران فرقه خود و حتی همسران کادر اولیه سازمان دراز کرد. به گفته منابع مطلع، او به دلیل افراط در این فساد جنسی به مرض مرموزی دچار شد و به جهنم رفت. سازمان جهنمی منافقین هنوز حاضر نیست مرگ و هلاکت او را اعلام کند اما یک مقام عربستانی اخیراً از او به عنوان «مرحوم» ـ بخوانید مرده ـ یاد کرد و بدین ترتیب مرگ او را اعلام نمود.جمهوری اسلامی ایران باید عزم خود را در پیگیری جنایات منافقین نشان دهد و از پیگیری حقوقی این خیانت‌ها و جنایت‌ها در مراکز حقوقی جهان ناامید نشود.

دولت‌های حامی منافقین باید هزینه این حمایت را بپردازند. صدام با مرگ فجیع خود اولین کسی بود که این هزینه را پرداخت او آخرین کس نباید باشد. در منطقه، اروپا و آمریکا هر کس از منافقین حمایت کرده و می کند خوب است بداند روزی هزینه این حمایت را باید بپردازد و ملت ایران هیچ گاه از یک قطره خون از خون‌های 17 هزار شهید ترور نخواهد گذشت.ملت ایران قربانی ترور و تروریسم است. نظام و ملت امروز به میزانی از اقتدار رسیده‌اند که پاسخ هر شرارت تروریستی را قاطعانه می‌دهند. اقدام غرورانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابودی مقر تروریست‌ها در خاک سوریه نشان داد ایران جواب ترقه را با موشک می‌دهد. گنده‌لات های تروریست‌ها در منطقه مثل رژیم کودک کش صهیونیستی و سعودی های متحجر عربستان بدانند موشک‌های نقطه‌زن سپاه بر مقر و حرم‌سراهای آنها فرود خواهد آمد. سپاهیان سرفراز اسلام فقط منتظر یک فرمان هستند!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها