انتصاب فرمانده پایگاه بسیج شبکه های سلامت، ورزش و تماشا

طی مراسمی دکتر آبتین مهدی پور به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شبکه های سلامت، ورزش و تماشا معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ - 27August 2013

انتصاب فرمانده پایگاه بسیج شبکه های سلامت، ورزش و تماشا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این مراسم با حضور علی اصغر جعفری، مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما، دکتر محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه آموزش سیما و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیما، آبتین مهدی پور مدیر شبکه سلامت ، فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش و کامبیز اخوان صفا و جمعی از مدیران شبکه های سلامت، ورزش، تماشا و مرکز بسیج، برگزار گردید.  
در این مراسم رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج صداوسیما باید بر اساس ماموریت های مهم رسانه ای و همچنین بر پایه سند افق رسانه نیروهای متعهد و توانمند را با برنامه ریزی، هوشمندانه شناسایی و به کارگیری کنند.
رئیس مرکز بسیج صداوسیما با اشاره به تغییر ساختار این مرکز و تشکیل برخی مدیریت های جدید و با تاکید بر ورود رسمی و تشکیلاتی بسیج به حوزه سیما گفت: امروز افتخار داریم بسیاری از هنرمندان در شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی از اعضای فعال بسیج و به صورت حرفه ای در خدمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. به گونه ای که بسیاری از برنامه های ارزشمند و فاخر توسط همین هنرمندان در حوزه های مختلف انجام می گیرد.

وی افزود: با حضور دکتر مهدی پور، صادقی و اخوان امیدواریم پایگاه بسیج شبکه های سلامت، ورزش و تماشا بتواند با تولید فکر، ایده و بهره گیری از ظرفیت های آنتن منشاء خیر و برکت در مجموعه شده و با برنامه سازی، کادرسازی و هدف گذاری مناسب ضمن تقویت حوزه پیام، کمک رسان مرکز بسیج باشند.
وی با اشاره به فعالیت های بسیجیان رسانه ملی به ایجاد حلقه های صالحین در بخش های مختلف صدا و سیما اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه های صالحین و سازماندهی، پرورش و توسعه نیروهای بسیجی به منظور پاس داشت ارزش های دینی و انقلابی، جریان سازی موثر در حوزه های فرهنگی، رسانه ای، علمی و مدیریتی در سطح سازمان و الگوسازی برای تولیدات رسانه  ای در جهت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی از جمله فعالیت هایی است که در حال حاضر به آن توجه شده و همه پایگاه های بسیج رسانه ملی این حلقه ها را تشکیل داده اند که خوشبختانه ثمرات خوبی را داشته است.
 وی در پایان با بیان اینکه در راستای تخصصی شدن فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج رسانه ملی و به منظور برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی بیشتر در فعالیت های تخصصی پایگاه های بسیج شبکه های تلویزیونی و انجام مامویت های ذاتی و تخصصی در حوزه پیام خاطر نشان کرد:  از این پس پایگاه بسیج شبکه های سلامت، ورزش و تماشا با فرماندهی دکتر آبتین مهدی پور در حوزه های مختلف تولید پیام فعالیت خواهد کرد.
در ادامه دکتر مهدی پور ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس بسیج رسانه ملی به وی گفت: بسیجیان افرادی پرتلاش  و سربلند در حوزه علم و عمل هستند. لذا بسیجیان رسانه ملی نیز باید در حوزه رسانه و پیام، حضوری جدی و تاثیرگذار داشته باشند و در این راستا به اتفاق مدیران شبکه های سلامت، ورزش و تماشا و همچنین برنامهسازان این شبکه ها تلاش جدی برای برقراری ارتباط دوسویه با مرکز بسیج سازمان به منظور ترویج فرهنگ بسیجی در میان آحاد مردم خواهیم داشت. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار