معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

طراحی 30 قطعه پوستر با موضوع حقوق بشر آمریکایی/ راهکار دریافت مجموعه نمایشگاهی

هاشمی دانا گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه بر اجرای برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت شهدای شیمیایی در شهر سردشت و یادبود شهدای ایرباس در بندرعباس، اقدام به طراحی نمایشگاهی با 30 قطعه پوستر با عنوان حقوق بشر آمریکایی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی کرده است.
کد خبر: ۲۴۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 28June 2017
طراحی 30 قطعه پوستر با موضوعات حقوق بشر آمریکایی/ راهکار دریافت مجموعه نمایشگاهی«سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، در خصوص برنامه های این بنیاد در هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: با توجه به جنایات آمریکا طی دهه های گذشته، هفته دوم تیرماه (ششم تا دوازدهم تیر) به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.
 
وی با اشاره به برخی از این جنایات، مانند ترور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در 6 تیر 1360، بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی (ره) و 72 نفر از یاران ایشان در حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360، ترور آیت الله صدوقی (ره) توسط منافقین در 11 تیر و به شهادت رساندن 290 نفر از مسافرین هواپیمای ایرباس در آبهای نیلگون خلیج فارس در 12 تیر سال 1367، ادامه داد: در تمامی این اتفاقات می‌توان رد پای آمریکا را که هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از گروهک منافقین و ضد انقلاب حمایت کرده است، مشاهده کرد.
 
معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه جنایات رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را نیز نتیجه حمایت آمریکا دانست و تاکید کرد: بمباران شیمیایی سردشت در 8 تیر سال 1366 که منجر به شهادت رسیدن 110 نفر از زنان، کودکان و مردم مظلوم سردشت و شیمیایی شدن 8 هزار نفر شد، نیز بخشی از  این جنایات است.

هاشمی دانا با تاکید بر معرفی جنایات آمریکا و همپیمانانش در منطقه به نسل حاضر و آینده در داخل کشور و سایر ملل، تصریح کرد: به همین منظور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه بر اجرای برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت شهدای شیمیایی در شهر سردشت و یادبود شهدای ایرباس در بندرعباس، اقدام به طراحی نمایشگاهی با 30 قطعه پوستر با عنوان حقوق بشر آمریکایی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی کرده است.

وی با بیان شیوه های مختلفی که جهت انتشار این مجموعه نمایشگاهی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این مجموعه ضمن چاپ و انتشار، در فضای مجازی از طریق خبرگزاری دفاع مقدس و سایر خبرگزاری ها منتشر خواهد شد. علاوه بر خبرگزاری ها، فایل کم حجم شده آن نیز در اختیار مدیران کانال‌های تلگرامی قرار می‌گیرد.

هاشمی دانا در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل و یا پرتال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به نشانی bonyaddefa.ir، فایل اصلی این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار گرفته و اقدام به چاپ آن برای مجموعه‌های خود کنند.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها