با حضور خانواده های معظم شهدا؛

مزار مطهر شهدای «هفتم تیر» در قم گلباران شد

مزار مطهر شهدای هفتم تیر، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان در گلزار شهدای شیخان قم عطرافشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۲۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 28June 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم طی سخنانی در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 1360، اظهار داشت: یکی از ویژگی های شهید آیت الله بهشتی مبارزه و دست و پنجه نرم کردن با ماتریالیست ها و تفکراتی همچون داعشیان امروزی بود که داعیه تسلط بر جهان داشتند.

وی با اشاره به مظلومیت دهه 60 در کلام مقام معظم رهبری افزود: شهید مظلوم آیت الله بهشتی سهم بسزایی در تشکیل ارکان قانونی نظام اسلامی داشت و هچنین با حزب توده و دموکرات و کسانی که با اصل اسلام و جمهوری اسلامی مخالف بودند، به مبارزه برخاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: امروز هم کسانی هستند که اصل اسلام را نشانه گرفته اند و به زعم باطل خود می خواهند جمهوری اسلامی را به حاشیه بکشانند.

وی تصریح کرد: کسانی که مدعی دخالت ایران در کشورهای منطقه بودند، امروز پس از اقدام سپاه در پاسخ به تروریست ها و انهدام مقر داعشی ها در دیرالزور، در سکوت کامل فرو رفته اند و دم بر نمی آورند.

هاشمی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر یادآور شد: امروز ایران اسلامی هر جا که نیاز باشد در دفاع از مظلومان و مقابله با ستمگران به عنوان مستشار نظامی حضور پیدا می کند.

در این مراسم که با همنوازی گروه موزیک سپاه و قرائت پیام امام توسط حاج احمد شمس به مناسبت شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب همراه بود، با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و تنی چند از مسئولان بنیاد شهید و خانواده های معظم شهدا، مراسم 9 شهید انفجار «هفتم تیر» عطرافشانی و گلباران شد.

جای خالی برخی مسئولان استانی در مراسم مشهود بود که به شدت مورد انتقاد مدیرکل بنیاد شهید قم قرار گرفت.

مزار مطهر شهید حسن محمد عینی و روحانیون شهید حقانی، قاسمی، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، طباطبائی نژاد و دانش در گلزار شهدای شیخان، قبر شهید منتظری در حرم حضرت معصومه(س) و مزار شهید دیالمه نیز در یکی از حجره های صحن امام رضا(ع) حرم مطهر قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار