جدیدترین تحولات سوریه؛

تروریست‌ها خواهان مداخله رژیم صهیونیستی در سوریه شدند/ ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها حمله کرد/ ائتلاف بین‌المللی غیرنظامیان را هدف قرار داد

همزمان با نبرد ارتش سوریه و تروریست‌ها در استان دیرالزور، ائتلاف بین‌المللی مردم این منطقه را بمباران کرد.
کد خبر: ۲۴۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ - 29June 2017
تروریست‌ها خواهان مداخله رژیم صهیونیستی در سوریه شدند/ ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها حمله کرد/ ائتلاف بین‌المللی غیرنظامیان را هدف قرار دادبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ارتش سوریه طی عملیاتی هوایی علیه مواضع گروهک تروریستی داعش در شمال فرودگاه دیرالزور، 4 دستگاه خودروی زرهی این گروهک را منهدم کرد که به هلاکت تمام سرنشینان آن‌ها منجر شد.
 
همزمان با این حمله، ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضد داعش نیز حمله‌ای هوایی علیه خانه‌های غیرنظامیان در روستای دبلان از توابع شهرستان میادین اجرا کرد. در این حمله بیش از 60 غیرنظامی سوری، که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند، به شهادت رسیدند. در پی این حمله، سایر اهالی اقدام به فرار به سمت صحرای سوریه کردند تا از حملات هوایی آمریکا و متحدانش در امان باشند.
 
در سایه این تحولات، نیروهای تروریست تکفیری در گفت‌وگو با رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تمایل خود برای مداخله اسرائیل در اوضاع سوریه خبر دادند. یکی از تروریست‌های تکفیر به نام منذر ابوعقاب، که در جبهه قنیطره در مرز جولان اشغالی با ارتش سوریه و مقاومت اسلامی لبنان می‌جنگد، در گفت‌وگو با پایگاه خبری صهیونیستی «ان‌آرجی» مدعی شد: «ما در سوریه با ایران و حزب‌الله لبنان می‌جنگیم و نیروهای ارتش بشار اسد حضور چندانی ندارند. اگر اسرائیل به دنبال آرامش و امنیت خود است، باید برای جلوگیری از گسترش نفوذ ایران در مرزهایش، وارد جنگ در سوریه شود.»
 
در عرصه دیپلماتیک نیز «زیگمار گابریل» وزیر امور خارجه آلمان در موضع‌گیری کاملا متناقض با مواضع آمریکا و متحدانش پیرامون جنگ سوریه، اعلام کرد: «باید برای پایان این جنگ با بشار اسد وارد مذاکره شد.»
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار