سردار اشتری:

نیروی انتظامی از دستاوردهای عظیم شهدا دفاع می‌کند

فرمانده نيروی انتظامی گفت: شهدا در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی، جان خود را فدا کردند و مجموعه نيروی انتظامی می‌کوشد تا از دستاوردهای عظيم آن‌ها دفاع کند؛ ديدار با خانواده معظم شهدا براي پليس افتخار بزرگی است.
کد خبر: ۲۴۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 29June 2017
نیروی انتظامی از دستاوردهای عظیم شهدا دفاع می‌کند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم آنان، سردار حسین اشتری با خانواده‌های معظم شهیدان «ادهمی»، «حسنی» و «خاطری» در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه، همه ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم، افزود: آزادی، اقتدار، امنیت و آرامش امروز کشور ما در سایه ایثار و جانفشانی این عزیزان است و ما باید از شهدا مدد بگیریم و به آن‌ها افتخار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی، جان خود را فدا کردند و مجموعه نیروی انتظامی می‌کوشد تا از دستاوردهای عظیم آن‌ها دفاع کند؛ دیدار با خانواده معظم شهدا برای پلیس افتخار بزرگی است.

سردار اشتری با بیان اینکه بالاترین ایثار یک شخص، نثار کردن جان خود است، بیان داشت: امروز امنیت کشور مرهون مجاهدت‌ها و خون های پاک شهداست که باید قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها