رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

امسال ۹۰۰ موکب در مراسم پیاده‌روی اربعین خواهیم داشت

حسن پلارک از آماده‌سازی ۹۰۰ موکب در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ - 29June 2017
امسال ۹۰۰ موکب در مراسم پیاده‌روی اربعین خواهیم داشتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به برنامه ریزی مراسم پیاده روی اربعین امسال گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات متولی کمیته مشارکت های مردمی در حوزه اسکان و تغذیه است؛ از این رو امسال به دنبال این هستیم تا برای همه موکب های اربعین پروانه صادر کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری را در حوزه خدمات رسانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در برخی نقاط شاهد تراکم موکب و در برخی دیگر با کمبود موکب مواجه بودیم، ادامه داد: امسال برای ایجاد انسجام بیشتر قصد داریم تا اعزام ها را در قالب شبهه کاروان دنبال کنیم تا شرایط رفاه بیشتر زوار فراهم شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: امسال طرح جدیدی را برای ساماندهی موکب ها داریم و با صدور پروانه موکب داری، تعداد موکب های ایرانی در اربعین امسال به 900 عدد خواهد رسید، در حالی که سال گذشته این میزان 880 موکب بود که البته از این تعداد 200 موکب در آمارهای رسمی ما لحاظ نشده بود.

پلارک خاطر نشان کرد: از همه افراد، ارگان ها و سازمان هایی که می خواهند در قالب موکب خدماتی را به زوار اربعین ارائه کنند، درخواست مان این است که با مراجعه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات اقدام به دریافت پروانه موکب داری کنند.
 
منبع: نسیم آنلاین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار