حزب‌الله عملیات موفقیت‌آمیز ارتش لبنان را تبریک گفت

حزب‌الله اعلام کرد که عملیات امروز ارتش در راستای تلاش نیروهای امنیتی برای مبارزه با تهدید تروریسم و از بین بردن گروه‌های تروریستی که در چندین نقطه نفوذ کرده‌اند، صورت گرفت.
کد خبر: ۲۴۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ - 30June 2017
حزب‌الله عملیات موفقیت‌آمیز ارتش لبنان را تبریک گفتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حزب الله لبنان عملیات موفقیت آمیز صبح امروز ارتش این کشور در عرسال را به نیروهای ارتش تبریک گفت.

در بیانیه حزب الله آمده است: عملیات جدید در راستای تلاش نیروهای امنیتی برای مبارزه با تهدید تروریسم و از بین بردن گروه های تروریستی که در چندین نقطه نفوذ کرده اند، صورت گرفت و عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی لبنان برای جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح به اراضی کشور را تکمیل کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آنچه امروز مورد نیاز است، یکی کردن تلاش ها و هماهنگی برای ایجاد سد در برابر نفوذ تروریست ها به داخل کشور به منظور حفاظت از لبنان و مردم در برابر خطرات بزرگ تروریسم است.

درگیری ها در عرسال بین ارتش لبنان و عناصر تحت تعقیب و خطرناک از صبح امروز آغاز شد و تا پیش از ظهر ادامه داشت. اطلاعات رسیده حاکی از آن است که جسد ۵ شهروند سوری به بیمارستان الرحمه در عرسال منتقل شده است.

همچنین نیروهای ارتش لبنان در جریان عملیاتی در اردوگاه های آوارگان سوری در عرسال، بیش از ۳۵۰ نفر را بازداشت کردند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار