ماجرای اعدام‌های دهه 60 از زبان معاون دستگاه قضا/ قتل عامی که آمریکایی‌ها انجام دادند

هادی صادقی گفت: حدود 10 سال پیش گروه کوچکی اعلام موجودیت کرد و تا نزدیکی مرز آمریکا پیش رفت؛ قبل اینکه از سوی آنها اقدامی سر بزند، نیروهای آمریکایی آنها را محاصره و قتل عام کردند.
کد خبر: ۲۴۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ - 01July 2017
ماجرای اعدام‌های دهه شصت از زبان معاون دستگاه قضا/ قتل عامی که آمریکایی ها انجام دادندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بدون شک تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران مملو از جنایات مدعیان حقوق بشری همچون آمریکا است که امروز در زمره بزرگترین ناقضان حقوق بشر قرار گرفته اند.

ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر مرکزی حزب ریاست جمهوری و به شهادت رساندن دکتر بهشتی و یارانش، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری کشورمان توسط ناو نظامی ایالات متحده و...؛ تنها بخش کوچکی از کارنامه سیاه حقوق بشری دولت آمریکا و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این روزها بواسطه ترور ناجوانمردانه دکتر بهشتی رییس وقت قوه قضاییه و یارانش به هفته قوه قضاییه نام گذاری شده، به همین بهانه مصاحبه ای با حجت الاسلام والمسلیمن «هادی صادقی» معاون فرهنگی قوه قضاییه ترتیب داده ایم و به بررسی مجموعه اقدامات ضد بشری آمریکا و متحدانش علیه مردم ایران پرداخته ایم که در ادامه متن صحبت های ایشان را می خوانید.

مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا

در ابتدا، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش باید گفت: مجموعه جنایاتی که در چنین روزهایی بدست عوامل استکبار و جیره خواران آمریکایی اتفاق افتاد، از مهمترین مصادیق نقض حقوق بشر در دنیاست.

از ششم تیر که مقام معظم رهبری را ترور کردند بگیرید تا روزهای بعد از آن، یعنی حادثه بمب گذاری هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، سلسله ترورهای کور و بی هدف، به شهادت رساندن مسئولین، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ما همه و همه بر جنایات آمریکا و موارد نقض حقوق بشر توسط آنها صحه می گذارد. قطعا اقدامات ضد ایرانی آمریکا ادامه داشته و لحظه ای از دشمنی خود دست بر نخواهند داشت، کما اینکه حوادث تروریستی اخیر تهران این موضوع را به خوبی نشان داد.

جمهوریت و اسلامیت ایران را هدف قرار داده اند

آنها دو رکن جمهوریت و اسلامیت ما را هدف قرار داده اند، به این معنی که می خواهند به حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی بعنوان پشتوانه نظام و نیز اسلامیت کشور یعنی باورها و اعتقادات ما و بحث مهم ولایت فقیه ضربه وارد کنند که البته به فضل خدا تاکنون در اهداف خود ناکام مانده اند.

برخورد قاطع با توطئه های استکبار و تروریست ها

قوه قضاییه همواره نقش برجسته ای در مبارزه با توطئه های دشمنان ایفا نموده است. بطور نمونه امور دادرسی گروه ها و عوامل تروریستی استکبار که توسط سربازان گمنام امام زمان رصد و دستگیر می شوند توسط دستگاه قضا صورت می گیرد و به جنایات مجرمان رسیدگی می شود و اگر چنانچه افرادی جز محاربین باشند به مجازات اعدام محکوم شده و حکم آنها هم تا کنون با قاطعیت اجرا شده است.

اعدام ها پاسخ 17 هزار جنایت آشکار علیه مردم ایران بوده است

اگر شما ملاحظه می کنید بین محاربین اعدامی داریم، آنها حداقل بیش از 17 هزار شهید از این نظام و انقلاب گرفته اند، یعنی 17 هزار نوع جنایت آشکار و مسلم علیه مردم ما روا داشته اند. از امثال شهید بهشتی بزرگوار گرفته تا ترور کور و نافرجام رهبر معظم انقلاب که دشمنان اسلام در این جنایت عظیم ایشان را تا مرز شهادت پیش بردند اما مشیت الهی حفظ رهبری بعنوان ذخیره الهی را برای کشور رقم زد.

آیا در شرایطی که معاندان نظام به تمام ارکان جمهوری اسلامی ایران هجوم آورده اند ما باید بنشینیم و آنها را تماشا کنیم. آیا باید به اسم حقوق بشر از چنین مجرمانی با سلام و صلوات نگهداری نماییم.

شیطان بزرگ و خیانت های بزرگ

اجازه دهید در خصوص یکی از خیانت های بزرگی که ایادی آمریکا به ما روا دشتم صحبت کنم. حتما خاطر شریفتان است، منافقین جنایت کار در جریان عملیات فروغ جاویدان در روزهای پایانی جنگ تحمیلی با حرکتی مذبوحانه از غرب کشور و منطقه قصر شیرین وارد مرزهای ما شدند و با پیشروی به نزدیکی های کرمانشاه هر صغیر و کبیری را که مشاهده می کردند به گلوله می بستند. لازم به ذکر است بگویم حتی تعدادی از دوستان خود بنده در آنجا به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

منافقین کور دل حتی با پشتیبانی ارتش بعث عراق قدرت و مجال پیشروی تا مراکز حساس کشور همچون تهران را پیدا نمی کردند، اما آنها برنامه داشتند پس از ورود نظامی به خاک ایران دوستان و همدستان خود را پیدا و آنها را به خود ملحق کنند و گستره اعمال جنایتکارانه خود را افزایش دهند و در نهایت این مرز و بوم را دو دستی تقدیم اربابان آمرکیایی خود کنند.

قتل عامی که آمریکایی ها انجام دادند

بنده سوال می کنم، با چنین گروه های محارب باید چه کرد؟ آیا باید با آنها مدارا می کردیم یا اینکه دست روی دست گذاشته و آنها را مشاهده می کردیم. شما یک کشور را مثال بزنید که گروه مسلحی که با آن وارد جنگ شده را تحمل کرده است و آیا خود لیبرالها و امثال امریکا چنین وضعیتی را در کشور خود تحمل می کنند. در حدود 10 سال پیش یک گروه کوچکی اعلام موجودیت کرد و تا نزدیکی های مرز آمریکا پیش رفت و قبل اینکه از سوی آنها اقدامی سر زند، نیروهای آمریکایی آنها را محاصره و قتل عام کردند.

بنابراین هیچ دولت و کشوری حاضر نیست با افرادی که بطور مسلحانه و خشونت آمیز با حکومت مرکزی وارد منازعه شده کنار آید بویژه گروه هایی که سر مواضع انحرافی خود سخت ایستاده اند و برائت نمی جویند. خالصه عرض کنم اگر نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطعی با محاربان و معاندان این سرزمین نداشت بی ثباتی و نا امنی مملکت را بدست نا اهلان و بد خواهان می انداخت.

کسانی که اقدامات قوه قضاییه را در برخورد با منافقان و گروه های ضد انقلاب زیر سئوال می برند، آگاه باشند چنانچه با فریب خوردگان و مزدوران جبهه استکبار برخورد قاطع نمی شد ما امروز شاهد امنیت پایدار در کشور نبودیم و ایران هم به کشورهای نا امنی نظیر سوریه، عراق، افغانستان و حتی خود عربستان تبدیل شده بود.

پاسخ دندان شکن

به تعبیر رهبری معظم انقلاب، اقدام اخیر آنها به مثابه ترقی بازی بود که خوشبختانه در کوتاه ترین زمان با پاسخ دندان شکن ما مواجه شد و همان گونه که همگان ملاحظه کردند موشکهای سپاه پاسداران تا قلب مرکز فرماندهی داعش نفوذ کرده و آنها را به هلاکت رساند. این موضوع از بزرگترین افتخارات ماست که همچون چهار دهه گذشته با اقتدار با تروریستها مقابله می کنیم.لذا این اقتدار ثمره برخوردهای محکمی در گذشته بوده که قوه قضاییه هم در آن سهیم است.

تعریف دوگانه از حقوق بشر

متاسفانه مجامع بین المللی که همیشه از حقوق بشر دم می زنند تعریف دوگانه ای از حقوق بشر دارند. از نظر آنها بشر یعنی بشر اروپایی و آمریکایی، لذا چنانچه صحبت از حقوق انسانها به میان می آید شهروندان اروپایی، آمریکایی مد نظر است.

بنابراین انتظار نمی رود کسانی که خود از عوامل اصلی ترور، کشتار مردم بی گناه و جنگ و خونریزی در جهان هستند مورد عتاب غربی ها و مدعیان دورغین حقوق بشر قرار گیرند. باید گفت در پیگیریهای حقوق بشری و بازستاندن حقوق از دست رفته مردم در مراجع قاضی خارج ، نتایج خوبی به دست ما نرسیده است.

ما باید با اقتدار حق خود را بگیریم، مانند حرکت اخیر سپاه در پرتاب موشک به خاک سوریه و به هلاکت رساندن تروریستها. اگر قرار بود شکایت خود را نسبت اقدام تروریستی داعش از مجاری بین امللی پیگیر می شدیم، ده ها سال زمان می برد و دسته آخر هم پاسخ نمی گرفتیم. بدیهی است حق از دست رفته خود را خودمان باید پس بگیریم و چنین اقتداری جز در سایه امنیت پایدار، ثبات حاکمیتی و همچنین وحدت مردم و مسئولین محقق نخواهد شد.
 
منبع: جام جم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار