سردار فتحی زاده تاکید کرد؛

ضرورت انعکاس خدمات کارکنان ناجا به جامعه

جانشين معاون هماهنگ كننده نيروی انتظامی بر لزوم انعکاس خدمات کارکنان این نیرو به جامعه از طریق رسانه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 01July 2017
آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری هفته ناجا / انعکاس خدمات کارکنان ناجا به جامعه، یک ضرورت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشين معاون هماهنگ كننده نيروی انتظامی در مراسم صبحگاه عمومی ستاد ناجا ضمن تبريک عيد سعيد فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، با اشاره به نزديک شدن به ايام هفته ناجا، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای ارائه خدمات و کارنامه فعالیت یک سال گذشته ناجا به شهروندان است.

وی افزود: از جمله اهداف پلیس در این هفته، برقراری ارتباط و افزایش اعتماد عمومی، جلب مشارکت‌های مردمی و نیز افزون‌ کردن سرمایه‌های بی‌ بدیل اجتماعی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کلیه یگان‌ها بایستی به دنبال کیفی سازی، اثربخشی، رفع اشکالات و چالش‌های برنامه‌های هفته ناجا باشند و تلاش خود را برای کسب آمادگی، توانمندی و برگزاری باشکوه‌تر آن در این فرصت باقیمانده تا هفته ناجا را انجام دهند.

رئيس ستاد برگزاری هفته ناجا در پايان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش همه كاركنان ناجا برای برگزاری هفته نيروی انتظامی، گفت: انعکاس خدمات کارکنان نيروی انتظامی به جامعه يک ضرورت است و شايسته است در تدوين برنامه‌ها شأن و منزلت کارکنان را ارتقاء دهيم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار