سخنگوی کمپین پیام آوران صلح:

«آتش به اختیار» فرزندان شهدا با اهدای گل

علی‌اکبر رحمانی گفت: جمعی از فرزندان شاهد با راه‌اندازی کمپین #پیام_آوران_صلح و با شعار «آتش به اختیار»، به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی (ره) و یارانش و به منظور یادآوری آرمان‌های پدران شهید خود به آحاد ملت ایران، از مردم همیشه در صحنه با شاخه‌های گل استقبال کردند.
کد خبر: ۲۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ - 01July 2017

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اکبر رحمانی سخنگوی کمپین پیام آوران صلح درباره این اقدام فرزندان شهدا که به مناسبت سالگرد شهدای هفتم تیر انجام شد، اظهار داشت: ما فرزندان شاهد (ترور، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم) با راه اندازی کمپین #پیام_آوران_صلح و با شعار آتش به اختیار قصد داریم تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند که کار فرهنگی خود جوش و تمیز را به نمایش بگذاریم؛ لذا این کاری که انجام شد اقدامی بود تا هم به صورت نمادین آرمان های پدران شهید خود را به آحاد ملت ایران یادآوری کنیم و هم مقدمه ای برای کارهای بعدی باشد.

وی با بیان اینکه صلح عادلانه و آرامش و امنیت برای مظلومان جهان با تعصب های سیاسی، فرهنگی، قومی و قبیله ای بیگانه است، افزود: بنفش باشیم یا قرمز، سبز، زرشکی یا سفید تفاوتی ندارد؛ چون ما فرزندان شاهد زیر پرچم اسلام و انقلاب فرمانبردار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

امیر قلیچ خانی مسئول هماهنگی کمپین #پیام_آوران_صلح هم درباره نخستین حضور اجتماعی این کمپین گفت: گروه رسانه ای #پیام_آوران_صلح، گروهی خودجوش و مردمی است که در روزگار جنگ و خون و کودک کشی های منطقه به صلح و آرامش می اندیشد؛ ما سفیران صلح ایم و نه سفرای ارگان های دولتی و شبهه دولتی.

وی با بیان اینکه ما در تمنای آغوش پدران مان قد کشیدیم، و حالِ دل کسانی که سال ها بدور از صلح و آرامش و با کابوس جنگ و خونریزی زیستند را درک می کنیم، تصریح کرد: ما فرزندان شهدا از خدای شهیدان اسلام می خواهیم در مسیر اعتلای صلح و امنیت رهنمون مان سازد، و از آن کسان که در سایه صلح و آرامش در این سرزمین پهناور زیسته اند، دعوت می کنیم تا ما را در این کار فرهنگی که نمونه بارز آتش به اختیار است، یاری کنند. شاید در روز قیامت در برابر شهیدان مان روی سپید باشیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار