امیر گلفام:

پایبندی به شهدا مسیر دست‌یابی به اهداف‌مان را هموار می‌کند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس ارتش گفت: ایثار و از جان‌گذشتگی دوران دفاع مقدس نه تنها تمام نشده است، بلکه بسیاری از یادگاران آن دوران همچون سرهنگ شهید ذوالفقارنسب از شهدای مدافع حرم ارتش همچنان در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ - 01July 2017
پایبندی به شهدا مسیر دست‌یابی به اهداف‌مان را هموار می‌کند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیرسرتیپ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس ارتش که در یادواره شهدای ارتش و تجلیل از 30 شهید شهرستان خرم‌بید استان فارس و همچنین 18 شهید ناحیه یک این شهرستان از جمله شهید مدافع حرم سرهنگ مجتبی ذوالفقارنسب در حسینیه امام خمینی(ره)خرم‌بید، اظهار داشت: شهیدان با تقدیم جان خودشان به ما درس ایستادگی بر سر آرمان‌هایمان را هدیه دادند و تا زمانی که به عهدمان با شهیدان پایبند باشیم هیچ مشکلی ما را در دستیابی به اهداف‌مان تهدید نخواهد کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در استان فارس به ویژه سرلشکر شهید شریف اشرف که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کتابت قرآن کریم را آغاز کرده بود و چند روز پیش از شهادتش در کردستان آن را به پایان رساند، از تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آورد.

در این یادواره اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری از جمله فرماندار و نماینده مردم خرم‌بید در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها