یادواره عملیات «کربلای یک» در زاهدان برگزار شد

یادواره عملیات «کربلای یک» به همت قرارگاه سپاه جنوب شرق کشور و سپاه «سلمان» استان سیستان و بلوچستان در حسینیه ثارالله سپاه استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 02July 2017
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره عملیات «کربلای یک و فتح ارتفاعات قلاویزان» روز گذشته (شنبه) با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز خانواده‌های معزز شهدا در حسینیه ثارالله سپاه استان سیستان و بلوچستان واقع در زاهدان برگزار شد.

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه سلمان در این مراسم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای سیستان و بلوچستان در عملیات «کربلای یک» گفت: عملیات بزرگ والفجر 8 در منطقه «فاو» دنیا را متحول کرد و وحشت زیادی در دل نیروهای بعث عراق انداخت. عراق بعد از این شکست برای بار سوم شهر مهران که خالی از سکنه بود را به تصرف خودش در آورد و شروع به جنگ روانی از طریق رسانه‌های دنیا نمود که تحویل فاو در ازای مهران.

یادواره عملیات «کربلای یک» و آزادسازی مهران در زاهدان برگزار شد 

سردار معروفی در ادامه افزود: لشکر 41 ثارالله در این عملیات از جمله لشکرهایی بود که به عنوان خط شکن انتخاب شد و گردان 409 متشکل 128 نفر از رزمندگان سیستان و بلوچستان از جمله شهید حاج «قاسم میرحسینی»، شهید عالی ، شهید حاج «محب‌علی فارسی» و ده‌ها شهید دیگر به دل دشمن زدند.

فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: اولین خط دشمن در ارتفاعات قلاویزان توسط گردان 409 لشکر 41 ثارالله فتح و منجر به آزادسازی مهران شد و دل امام امت از این شجاعت شاد شد.

در پایان مراسم از خانواده محترم شهید حاج محب‌علی فارسی تجلیل به عمل آمد.

 یادواره عملیات «کربلای یک» و آزادسازی مهران در زاهدان برگزار شد

 یادواره عملیات «کربلای یک» و آزادسازی مهران در زاهدان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار