با عنوان اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» صورت گرفت؛

برگزاری دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «سید محمد موسوی ناجی» در قم

آیین دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، حجت‌الاسلام «سید محمد موسوی ناجی» با عنوان اجتماع بزرگ مدافعان حرم، شنبه دهم تیر در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 02July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «حمید فولادی» در آیین دومین سالگرد شهادت شهید حجت‌الاسلام «سیدمحمد موسوی ناجی» طی سخنانی اظهار داشت: همه اتفاقاتی که در جهان اسلام رخ می‌دهد، در واقع مقدمه‌ای برای ظهور است.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی خود در مناطقی از عراق و سوریه و بیان تحلیلی از این مناطق، خاطرنشان کرد: اصابت موشک‌های سپاه به «دیرالزور» کمر داعش را در منطقه شکست.

فولادی اظهار داشت: امروز دیگر از آن تبلیغات داعش خبری نیست و گروه‌های تکفیری حضورشان در سوریه از 9 استان به سه استان رسیده و در عراق هم در حال پاکسازی هستند.

 آیین دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «سید محمد موسوی ناجی» در قم برگزار شد

وی با تاکید بر اینکه همه صحنه‌های نبرد مقدمه ظهور است و خون شهدا بسیاری از حقایق را روشن کرده است، ابراز داشت: جوانان پرشور ما باید خود را برای نبرد قریب الوقوع با رژیم صهیونیستی آماده کنند.

در این مراسم که با عنوان «اجتماع بزرگ مدافعان حرم» با حضور جمعی از مردم و اعضای هیئت مذهبی «رایة العباس» در قم برگزار شد، حاج «مهدی سلحشور» و «احمد نجفی نسب» به نوحه‌خوانی و ذکر توسل سیدالشهدا (ع) پرداختند.

آیین دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «سید محمد موسوی ناجی» در قم برگزار شد

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی‌ناجی از طلاب بسیجی جامعه‌المصطفی‌العالمیه بود که بارها از سوی این مرکز به عنوان مبلغ به جبهه‌های نبرد نیروهای مردمی عراق علیه گروه تکفیری داعش اعزام شد و در مأموریت‌های تبلیغی خود با سپاه بدر عراق همکاری می‌کرد.

وی در اطراف سامرا به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار