وزارت خارجه سوریه:

حملات تروریستی دمشق و «درعا» نشانگر ماهیت اقدام آمریکا و عوامل آن است

وزارت امور خارجه سوریه اقدام گروه‌های تروریستی در هدف قرار دادن مناطقی از دمشق و «درعا» را موجب برملا‌شدن ماهیت اقدامات دولت آمریکا و عوامل تروریستی آن در منطقه برشمرد.
کد خبر: ۲۴۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 02July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وزارت امور خارجه سوریه درباره حملات گروه‌های تروریستی به شماری از مناطق و محلات مسکونی در دمشق و «درعا» که به کشته و زخمی‌شدن شماری از غیرنظامیان منجر گردید به دبیرکل سازمان‌ملل و رئیس شورای امنیت نامه نوشت.

در همین راستا، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که انفجارهای تروریستی همچون معمول چند روز پیش از برگزاری نشست «آستانه و ژنو» صورت می‌گیرد و قبل از آن نیز شاهد ادعاهای دروغین و جاهلانه دولت آمریکا پیرامون نیت سوریه برای بکارگیری سلاح‌های شیمیایی بودیم که هدف از آن فراهم کردن زمینه مناسب برای اینگونه اقدامات غیراخلاقی بوده است.

وزارت خارجه سوریه همچنین افزود: سوریه مجددا بر ضرورت اتحاد جامعه بین‌الملل برای جنگ با تروریسم تاکید می‌کند و اینکه بهانه‌تراشی برای نادیده گرفتن کشورها و طرف‌‌هایی که نسبت به آموزش، پناه دادن و تامین مالی و تسلیحاتی تروریست‌ها اقدام می‌کنند توجیهی ندارد.

وزارت خارجه سوریه در عین‌حال آورده است که ایجاد سرپوش برای تروریست‌ها و حامیان آنها نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد و تهدید مستقیم صلح و امنیت جهانی و تمام قطعنامه‌های شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم است.

منبع: پیشتاز نیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار