شناخت‌نامه مازندران (1)؛

شهیدی که از کودکی بیماران را شفا می‌داد

عده‌ای درب زدند. من رفتم درب را باز کردم، دیدم آن‌ها سراغ «سید مصطفی» را می‌گیرند، سیدمصطفی هم خیلی کوچک بود با یک شلوارک بیرون کوچه بود. آن‌ها می‌گفتند با سید مصطفی کار داریم، برایشان نذری آوردیم. ما بیمار بدحالی داشتیم که خوب شد؛ حالا برایشان نذری آوردیم، آن‌ها باورشان نمیشد، فکر می‌کردند پسرم 40 یا 50 ساله باشد.
کد خبر: ۲۴۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 03July 2017
شهیدی که از کودکی بیماران را شفا می دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، کتاب «شناخت نامه دفاع مقدس مازندران» که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و انتشارات «سرو سرخ» وابسته به این اداره کل به چاپ رسیده است، شامل سرگذشت 30 تن از سرداران و امیران استان می‌باشد.

در مجموعه‌ای که به نام سردار شهید «سید مصطفی گلگون» به نویسندگی «عصمت بابادی» به نگارش درآمده است، می‌خوانیم:

به گفته پدر شهید، حضورش به گونه‌ای بود که هر هفته نذری در خانه می‌آمد. به گفته مادرش، سید مصطفی به دلیل سید بودن، خیلی نذری می‌گرفت: «عده‌ای در زدند. من رفتم در را باز کردم، دیدم آن‌ها سراغ سید مصطفی را می‌گیرند، سیدمصطفی هم خیلی کوچک بود با یک شلوارک بیرون کوچه بود. آن‌ها می‌گفتند که با سید مصطفی کار داریم، برایشان نذری آوردیم. ما بیمار بدحالی داشتیم که خوب شد؛ حالا برایشان نذری آوردیم، آن‌ها باورشان نمی‌شد، فکر می‌کردند پسرم 40 یا 50 ساله باشد. تا او را دیدند بغلش کردند و به او کت و شلوار و پیراهن نذری دادند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار