پروازی به مقصد آسمان خلیج فارس

دوازدهم تیرماه در تقویم به عنوان روز «افشای حقوق بشر آمریکایی» ثبت شده است، روزی که نشان از ادعاهای دروغین آمریکای جنایت کار و هم دستانش دارد.
کد خبر: ۲۴۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 03July 2017

پروازی به مقصد آسمان حلیج فارس

به گزارش دفاع پرس از همدان، روز 12 تیرماه سال 1367 در تاریخ جهان به عنوان روزی ثبت شد که همه دنیا مفهوم «حقوق بشر آمریکایی» که هر روز مسئولین و دولت مردان آمریکا بر آن ادعا دارند را نمایان‌گر کند.

در ساعت 10 صبح این روز هواپیمای مسافربری ایرباس به شماره پرواز 655 و با 298 سرنشین از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقصد فرودگاه دوبی به پرواز درآمد اما دقایقی بیشتر از این پرواز نگذشته بود که موشک‌های ناو آمریکایی «وینسنس» به سمت این هواپیما شلیک شد و همه 298 سرنشین و خدمه پرواز به شهادت رسیدند.

در این حادثه 66 کودک بی گناه، مظلومانه در آسمان خلیج همیشه فارس پرپر شدند تا همه دنیا مفهوم حقوق بشر آمریکایی را بفهمد.

آمریکایی که هر روز حرف از حقوق بشر و لزوم رعایت آن توسط دولت‌ها و ملت‌های مختلف می‌زند، خود خاطی حقوق بشر  و حامی گروه‌های ضدبشری است. آمریکایی که هر لحظه در جای جای این کره خاکی دست به جنایت می‌زند و مردم مظلوم و بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

حالا امروز پس از گذشت 29 سال از این حادثه غم انگیز، باز هم دنیای استکبار دست از جنایات وحشیانه خود برنداشته و با حمایت از گروه‌های تروریستی همچون «داعش» و نیز حمایت تمام قد از عربستان سعودی برای حمله به مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن ادامه می‌دهد.

پرواز شماره 655 در تاریخ ثبت و ماندگار شد تا سندی روشن بر افشای حقوق بشر آمریکایی باشد و ملت بزرگ ایران اسلامی نیز هیچ‌گاه این جنایت را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها