آزادی‌خواهی جلّادان

در نشست امسال منافقین افرادی همچون جان بولتون و ترکی الفیصل حضور داشتند؛ افرادی که حافظه تاریخی خود را کنار گذاشته و هوچی‌گری‌های «مریم رجوی» درباره دفاع از آزادی در ایران و ضرورت حمایت از فروپاشی جمهوری اسلامی را گوش می‌کردند.
کد خبر: ۲۴۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ - 03July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سازمان منافقین یکی از گروه های تروریستی است که بیشترین فعالیت های تبلیغاتی و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی را سازماندهی کرده است. این گروهک تروریستی در تمام سال های فعالیتش مورد حمایت دولت های غربی مدعی مبارزه با تروریسم بوده است.
 
یکی از مهمترین راهبردهای سازمان مجاهدین خلق از ابتدای تأسیس تاکنون، برقراری ارتباط با دولت‌ها، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جنبش‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت منافع و اهداف ضدایرانی این سازمان و  تاکنون یکی از علل اصلی تداوم فعالیت‌های تروریستی آن بوده است.

منافقین هر ساله اجلاسی را در پاریس برگزار می کنند و با جمع کردن تعدادی افراد از کشورهای مختلف سعی در روحیه دادن به خود و نمایش زنده بودن سازمان تروریستی خود دارند. امسال نیز این اجلاس که ابتدا لغو آن منتشر شد، روز شنبه 10 تیرماه در پاریس برگزار شد و مریم رجوی، سرکرده منافقین با فراموش کردن جنایات این سازمان علیه مردم بی گناه ایران و عراق، دم از آزادی و دموکراسی زد و به زعم خود سقوط جمهوری اسلامی را زودهنگام اعلام کرد.

سازمان منافقین که مورد حمایت عناصر تندرو اروپا و سران آمریکاست، در سال 1376 برای اولین بار توسط آمریکا در لیست سازمان‌های تروریستی قرار گرفت، اما آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی پس از پانزده‌ سال، در سپتامبر 2012 نام این گروهک تروریستی را از لیست ترور خارج کردند. پس از آن دولت آمریکا، اجازه تاسیس دفتر سازمان منافقین را در مجاورت کاخ سفید صادر کرد.

همچنین در «قانون تخصیص بودجه دفاع ملی سال  2016» در مجلس نمایندگان امریکا  که پس از تصویب در تاریخ 25 نوامبر سال 2015 به امضای رئیس جمهوری آمریکا رسیده است، در بخش 1227، در خصوص نظر کنگره درباره امنیت و حفاظت از نارضیان ایرانی مستقر در کمپ لیبرتی در عراق  آمده است:‌ «کنگره بر این نظر است که ایالات متحده بایستی: براساس توافقات بین‌المللی اقداماتی فوری و مناسب را برای بهبود امنیت فیزیکی و حفاظت از ساکنان کمپ لیبرتی در عراق اتخاذ کند و با استرداد ساکنان این کمپ به ایران مخالفت کند.»
 
آزادی‌خواهی جلّادان

کشورهای اروپایی و منافقین

سازمان منافقین با برخی عناصر در کشورهای اروپایی نیز روابط ویژه و پیچیده ای داشته است. در این میان، به دلیل استقرار این سازمان و سران آن در فرانسه در خلال سال های 60 تا 65 روابط گسترده‌ای میان آنها و دولت پاریس صورت است. علاوه بر فرانسه، منافقین در انگلستان، ایتالیا، آلمان و کشورهای حوزه اسکاندیناوی، فعالیت های سیاسی، تبلیغاتی و مالی داشته اند. روابط آمریکا و منافقین به علل مختلفی بسیار مبهم و پیچیده بوده است. طی دو دهه اخیر که منافقین رو به ضعف و زوال نهاده اند و توان عملیاتی خود را از دست داده اند، امریکا بیشتر سعی در استفاده اطلاعاتی و عملیاتی از آنان علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و االبته هر جا که توانسته از ظرفیت های تروریستی آنان نیز استفاده کرده است. 
 
سیمور هرش در مقاله‌ای در هفته‌نامه نیویورکر اعلام کرد که طبق اطلاعاتی که از مقامات سابق نظامی و اطلاعاتی آمریکا به دست آورده، گروهی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در زمان ریاست‌جمهوری جرج بوش رئیس‌جمهوری آمریکا در خاک آمریکا آموزش دیده‌اند. همچنین در فوریه 2005 بر اساس گزارش نیوزویک، دولت بوش با طراحی یک برنامه درصدد انتخاب تعدادی از اعضای سازمان و آموزش آنان به عنوان جاسوس برای کسب اطلاع از ایران و به ویژه پرونده هسته‌ای آن بوده است.

در این میان، همکاری های منافقین و رژیم صهیونیستی پس از اعلام مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی – به دلیل هدف مشترک آنان برای مبارزه با جمهوری اسلامی– هماهنگ شده و تاکنون نیز به صورت پنهانی ادامه داشته است. مهم ترین مسئله در مورد روابط اسرائیل و منافقین، ارائه اطلاعات دستکاری شده و جعلی هسته ای ایران به سازمان نفاق از سوی سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است. از سوی دیگر اسرائیل از طریق شرکت PRST که مرکز آن در تل آویو است، اقدام به تقویت پخش برنامه های این گروهک تروریستی از شبکه ماهواره ای کرده است. 
 
مئیر داگان رییس سابق موساد، در گفتگو با تلویزیون ˈسی.بی.اسˈ فاش کرد: «اسرائیل به گروهک موسوم به مجاهدین خلق و گروه های مسلح تروریست که دستور کارشان براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران باشد، کمک می کند.»

منافقین همچنین در کشورهای اروپایی با استخدام عناصر ضد ایرانی اقدام به تشکیل گروه های زیرزمینی مسلح نموده و با دریافت پول های هنگفت از موساد و سیا، در مرکز ایران به عملیات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای ایران پرداختند. با استقرار گروهک منافقین در آلبانی پس از فرار از عراق، شرایط این گروه تفاوت کرده است و هرچند زمینه فعالیت تروریستی آنها کمتر شده است، اما چون محدودیت‌های موجود در عراق در آلبانی نیست و آلبانی ارتباط نزدیکی با اسرائیل و آمریکا دارد، این گروهک در زمینه فعالیت های تبلیغاتی و سیاسی بیشتر می تواند کار کند، هرچند دولت های اروپایی به تروریتسی بودن این گروهک واقف هستند.

همایش سالانه منافقین در فرانسه
 
نشست سالانه منافقین با همراهی برحی کشورهای غربی به همراه آمریکا و دولت های عربی همچون عربستان و نیز رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. این نشست ها همواره با شعار توهمی فروپاشی جمهوری اسلامی به کار خود ادامه می دهد و عده ای افراد خام و عناصری تندور و سرگردان از کشورهای مختلف را دور خود جمع می کند.

در نشست امسال منافقین نیز افرادی همچون جان بولتون، «نصرالحریری» سرکرده معارضین خارج نشین سوری و برخی عناصر عربی همچون ترکی الفیصل حضور داشتند؛ افرادی که حافظه تاریخی خود را کنار گذاشته و هوچی گری های مریم رجوی درباره دفاع از آزادی در ایران و ضرورت حمایت از فروپاشی جمهوری اسلامی را گوش می کردند.

در اجلاس امسال سرکرده منافقین، مریم رجوی، که بعد از مسعود رجوی، ریاست این سازمان ترور را برعهده گرفته است، بیش از هر چیزی از آزادی صحبت کرد و فروپاشی جمهوری اسلامی را نزدیک پنداشت.

نقطه خنده دار ماجرا اینجاست که ترکی فیصل، شاهزاده سرگردان سعودی نیز در جمعه این تروریست ها، جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرد و او که تاکنون صندوق رأی را از نزدیک ندیده است، گفت: انتخابات در ایران، غیردموکراتیک و غیرمشروع است!!!

 «لیندا چاوز» مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید نیز در این نشست سازمان ترور منافقین را جایگزینی برای جمهوری اسلامی اعلام کرد تا به زعم وی  بنیادگرایی اسلامی را را ریشه کن کند.

این سخنان پوچ بی اهمیت تر از آن است که به آن بپردازیم و کارنامه سیاه منافقین در ترور مردم بی گناه ایران و عراق واضح تر از این است که بخواهیم آن را بازگو کنیم، فقط نکته مهم در اینجا رفتار دوگانه فرانسه در قبال ایران و حمایت پاریس از این تروریست هاست. این اجلاس در حالی در فرانسه برگزار شد که روز قبل از آن محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، میهمان رئیس جمهور فرانسه بود. در این رابطه ظریف در واکنش به نشست منافقین در فرانسه گفت: در گفتگوهایمان با مسؤولان فرانسه حضور منافقین را به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم و آنها هم همواره تاکید کردند که ارتباطی با این گروه ندارند.

ظریف همچنین اظهار کرد: اجازه دادن به فعالیت گروهی که نزد مردم ایران منفور است، سوابق تروریستی دارد، تنها لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروه ها همکاری می کنند.

منافقین اکنون به ابزاری برای طرح های خام آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان تبدیل شده اند و در نشست امسال آنان، رویکرد هم گرایی و عادی سازی روابط  برخی کشورهای عربی همچون عربستان با رژیم اسرائیل نیز دنبال شد. در این بین منافقین به عنوان حلقه واسط روابط عربستان و اسراییل برای برنامه ریزی علیه ایران ایفای نقش خواهد کرد تا این دو کانون تروریست پرور با هدف قرار دادن جمهوری اسلامی و اعلام دشمن مشترک زمینه اتحاد خود را بیشتر فراهم کنند.

در مجموع اجلاس منافقین در پاریس چیزی بیش از تزریق اندکی روحیه به عناصر این سازمان شکست خورده نبود. این گروهک ترورستی که سال قبل مجبور شدند از عراق فرار کنند و اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی، آنان را کیلومترها از مرزهای ایران فراری داد، اکنون این فرار را برای خود موفقیت می داند و پوچی این ادعا نیازی به پاسخ ندارد.

بنابرانی درباره اجلاس منافقین در فرانسه، آنچه مهم است موضوعاتی فراتر از این اجلاس است و آن تداوم حمایت برخی کشورهای اروپایی از تروریسم و تلاش عربستان و صهیونیست ها جهت بهره برداری از منافقین علیه جمهوری اسلامی است. البته چند عنصر سرگردان عربی ناتوان تر از این هستند که بخواهند منافقین را بسیج کرده و علیه جمهوری اسلامی به کار گیرند. هدف منافقین هم از دعوت این عناصر عربی، دوشیدن آنها و ستاندن مشتی دلار نفتی برای ادامه حیات ناکام خود است.

در مجموع برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه در کنار آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی حمایت از تروریسم علیه جمهوری اسلامی را کنار نگذاشته اند و از همه گزینه ها علیه ایران حمایت می کنند. در این شرایط برای اروپائیان بسیار وقیح است که جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را با اتهامات واهی تحریم می کنند و خود به دعوت تروریست ها می نشینند.
 
منبع: پایگاه بصیرت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار