سردار ستاره عنوان کرد؛

نقش موثر اشراف اطلاعاتی مرزبانان در ارتقای امنیت

معاون عمليات فرماندهی مرزبانی گفت: هوشیاری، آمادگی، رصد اطلاعاتی و عملیاتی باید بارزترین ویژگی مرزبانان باشد چرا که این شاخص‌ها در ارتقای امنیت پایدار نقش موثری دارد.
کد خبر: ۲۴۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 03July 2017
نقش موثراشراف اطلاعاتی مرزبانان در ارتقاء امنیتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «جلال ستاره» معاون عمليات فرماندهی مرزبانی در جمع فرماندهان دريابانی استان بوشهر، اظهار کرد: با توجه به موقعيت استراتژيکی و وجود تنش‌های مختلف نظامی در خاورميانه، افزايش هوشياری و آمادگی همه نیروهای مسلح از الزامات است.  

وی به هدف استکبار جهانی در جهت تضعيف دولت فعلی سوريه اشاره کرد و افزود: همه اين تنش‌ها از طرف استکبار، تلاش برای تحمیل فشار عليه جمهوری اسلامی ايران است.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ادامه داد: بحمدالله با درايت مقام معظم رهبری، تلاش و جان فشانی نيروهای مقتدر مسلح، دشمنان نه تنها در رسیدن به هدف موفق نشدند بلکه ضربات سختی خوردند، سیلی بر داعشی‌ها در واکنش به اقدام تروریستی حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی نمونه بارزی از شکست دشمنان بود، سپاه پاسداران نیز پاسخ قاطع و محکمی به دشمنان داد.   

سردار ستاره با اشاره به تهديدات منطقه‌ای تاکید کرد: هوشياری، آمادگی جسمی، اشراف اطلاعاتی و عملیاتی باید بارزترین ویژگی مرزبانان باشد چرا که نقش مرزبانی در ارتقای امنیت پایدار غیرقابل انکار است.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: تمام اقدامات و پيش بينی‌های اطلاعاتی و عملياتی می‌بايست با برنامه ريزی مدون و هماهنگی‌های کامل بین نیروهای مسلح انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بیان کرد: قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور ضربه‌های مهلکی وارد می‌کند و نتیجه این ضربه عدم اشتغال است، باید با تمرکز بر مبارزه با قاچاق به تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» کمک کرد.

سردار ستاره گفت: کنترل مرزها؛ یکی از اقدامات مهم و اثرگذار برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور است که در راستای تحقق این مهم باید تجهیزات نوین به کارگیری شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار