به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود؛

رونمایی از مجموعه «رویای آمریکایی» با حضور دهباشی و مستغاثی

مجموعه «رویای آمریکایی» با موضوع نقد سیستم حکومتی آمریكا و برخورد این کشور در قبال حقوق بشر رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 03July 2017
رونمایی از مجموعه «رویای آمریکایی» با حضور دهباشی و مستغاثی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به مناسبت فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی از مجموعه مستندهای «رویای آمریکایی» رونمایی خواهد شد.

مجموعه مستند «رویای آمریکایی» شامل 5 اثر مستند جهانی با مضوع نقد سیستم حکومتی آمریكا و شیوه مواجهه این کشور با حقوق بشر است، که سه شنبه 13 تیرماه ساعت 11 با حضور حسین دهباشی مستندساز و سعید مستغاثی کارشناس سینما در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

این مجموعه مستند که با همكاری «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» و «مركز مستند سوره» تهیه شده است شامل مستندهای «شیرجه» به کارگردانی «جرمی سیفرت»، «چهار سواركار» به کارگردانی «راس اشکرافت»، «نقص» به کارگردانی «دیوید سینگتون»، «مسلمانان قربانی جاسوسی» به کارگردانی «لوییس کاسترو» و «فوروارد 13» به کارگردانی «پاتریک لاول» است.

حق رایت تمامی این پنج مستند تحسین شده‌ی بین‌المللی از تهیه کنندگان اصلی این آن‌ها خریداری و پس از ترجمه و دوبله آماده پخش شده است و از همین رو با توجه به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی از مجموعه «رویای آمریکایی» با حضور کارشناسان، خبرنگاران و علاقمندان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است پس از رونمایی از مجموعه «رویای آمریکایی»، این بسته‌ مستند در مراکز مختلف عرضه محصولات فرهنگی توزیع خواهد شد و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار