معاون رئیس پلیس روسیه:

ایران و روسیه در مقابل بسیاری از تهدیدهای تروریستی ایستادگی کرده‌اند

معاون وزیر کشور روسیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در مقابل بسیاری از تهدیدهای تروریستی ایستادگی کرده‌اند، گفت: سیاست‌های کلی دو کشور تقریبا مشابه یکدیگر است و بر مقابله با تروریست و مبارزه با مواد مخدر هم عقیده هستند.
کد خبر: ۲۴۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ - 03July 2017
ایران و روسیه در مقابل بسیاری از تهدیدهای تروریستی ایستادگی کرده‌اند
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، معاون رئیس پلیس روسیه در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نقاط مشترک زیادی با پلیس جمهوری اسلامی ایران داریم بر ضرورت تبادل اطلاعات میان سازمان‌های پلیس دو کشور و نیز همکاری‌های دو جانبه در امر مبارزه با جرایم سایبری، قاچاق انسان، مواد مخدر و ... تأکید کرد و گفت: مقابله با این گونه جرایم نیازمند ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری موضوعات است.

وی با تاکید بر آموزش و تدریس نیروهای پلیس بین دو کشور، گفت: اولین گروه نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران در سال 2013 آموزش داده شدند و این آمادگی و ظرفیت برای ارتقای سطح آموزش‌ها وجود دارد؛ همچنین این‌گونه دیدارهای دوستانه بر شناخت پلیس دو کشور تاثیر فراوانی خواهد داشت.

آقای زوبوف با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در مقابل بسیاری از تهدیدهای تروریستی ایستادگی کرده‌اند، گفت: سیاست‌های کلی دو کشور تقریبا مشابه یکدیگر است و بر مقابله با تروریست و مبارزه با مواد مخدر هم عقیده هستند.

معاون وزیر کشور روسیه خاطرنشان کرد: در سال 2016، کشور افغانستان 50 درصد افزایش تولید تریاک داشته که این موضوع می‌طلبد به صورت جدی‌تر با مواد مخدر مقابله شود.

وی با اشاره به تحریم جمهوری اسلامی ایران و روسیه بر ضرورت همکاری دو کشور در زمینه تجهیزات و تجربیات تأکید کرد.

گفتنی است، در این دیدار سفیر روسیه در ایران از سردار اشتری برای تأمین امنیت مطلوب در اطراف سفارت این کشور تقدیر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها