عصر امروز؛

سرلشکر باقری از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز (دوشنبه) از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۲۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ - 03July 2017
سرلشکر باقری از نمایشگاه دستاودهای بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای این بنیاد و سازمان‌های تابعه بازدید کرد.
 
بر اساس این گزارش سرلشکر باقری در این بازدید در جریان فعالیت بخش‌های مختلف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت.
 
سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در این بازدید، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی می‌کرد، توضیحات لازم در خصوص سطوح محتوایی و کمی و کیفی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را ارائه داد.
 
در این نمایشگاه سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، مرکز دایرة المعارف (دانشنامه استانی) و تاریخ دفاع مقدس، معاونت طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردی، مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور، دفتر تشکل‌های مردم نهاد، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار