سرلشکر ایزدی:

جنگ همچنان وجود دارد

سردار ایزدی گفت: امروز جنگ وجود دارد و مسیر انقلاب هم در جریان است چرا که در کردستان، سیستان، عراق و شامات شهید می‌دهیم.
کد خبر: ۲۴۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ - 03July 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در مراسم گرامی داشت شهید «قاسم نصراللهی» فرمانده وقت سپاه بانه و از شهدای شاخص وزارت ارتباطات با بیان اینکه از سال 53 و در دانشکده مخابرات با شهید «نصراللهی» در ارتباط بوده اظهار داشت: این جلسات و بزرگداشت شهدا، بزرگداشت ارزش‌های متعالی است که این عزیزان برای احقاق آن به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهید «نصرالهی» در دانشکده مخابرات امام جماعت و اذان‌گوی ما بود که وقتی من به پیشنهاد شهید «قندی» وزیر وقت مخابرات به جبهه رفتم، شهید «نصرالهی» را به نزد خودم در جبهه دعوت کردم زیرا او فردی شجاع و بصیری بود که در شرایطی که جریانات انحرافی بسیار قوی بود، راه خود را پیدا کرد البته در دوران سربازی هم همین‌گونه بود به نحوی که در آن زمان با استفاده از دستگاه‌های تکثیر ارتش، اعلامیه‌های امام را تکثیر می‌کرد.

سردار ایزدی با بیان اینکه شهید نصرالهی نماد وحدت نیروهای مسلح بود، ادامه داد: این جنگ و این مسیر الهی انقلاب انسان‌هایی مانند شهید نصراللهی‌ها که لیاقت داشتند را به آرزویشان یعنی شهدا و رسیدن به خداوند رحمان، رساند چرا که آنها بر سر عهد و پیمان‌شان با خداوند باقی ماندند.

وی همچنین اضافه کرد: امروز هم جنگ وجود دارد و مسیر انقلاب هم در جریان است چرا که امروز در کردستان، سیستان و بلوچستان، عراق و در کرانه‌های دور در شامات شهید می‌دهیم و فرزندان این انقلاب دست در دست هم راه انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند و حتی در این راه شهید هم می‌شوند.

معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه عنوان کرد: پس مبارزه ادامه دارد و پیر و جوان، حبیب بن مظاهر و علی اصغر(ع) هم نمی‌شناسد لذا باید برای اعطای کلمه لا اله الا الله کوشید و ابراهیمی در مسیر توحید، ولایت و امامت حرکت کنیم.

انتهای پیام/231



نظر شما
پربیننده ها