کامران شهلایی:

پروژه «هفت روز از تیر شصت» ادامه پیدا خواهد کرد

کارگردان نمایش «هفت روز از تیر شصت» گفت: این پروژه با محوریت شهدای دیگر هفتم تیر ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ - 04July 2017
پروژه «هفت روز از تیر شصت» ادامه پیدا خواهد کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «کامران شهلایی» نویسنده و کارگردان نمایش «هفت روز از تیر شصت» شب گذشته پس از تقدیر از خانواده شهید قندی، از تداوم پروژه با محوریت دیگر اعضای شهید حزب جمهوری اسلامی خبر داد.

این هنرمند عرصه نمایش که یکی از دو کارگردان نمایش «هفت روز از تیر شصت» است، این روزها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نمایشی با موضوع انفجار دفتر جزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 روی صحنه برده است. او همچنین در گفتگو با روابط عمومی تئاتر شهر گفته است: «پیش از اینکه بخواهیم متن را به مرحله اجرایی برسانیم فکر می کردیم اولین گروه هستیم که برای اولین بار در حوزه مستند سیاسی تئاتر کار می‌کنیم؛ اما بعدها متوجه شدیم که پیام فروتن از هنرمندان صاحب نام تئاتر کشورمان پیش از ما اثری در حوزه تاریخ معاصر ایران کار کرده است. به هر حال تاریخ معاصر ما برای هنرمندان تئاتر بسیار بکر است و آن قدر داستان‌ها و روایت‌های جذابی دارد که می‌تواند روی صحنه تئاتر قابل بیان باشد.»

وی درباره اجراهای پیشین این نمایش نیز گفته «طی دوره‌هایی که نمایش «هفت روز از تیر شصت» در تالارهای دیگر روی صحنه رفته بود ما متوجه شدیم داستان نمایش برای تماشاگران بسیار جذاب است. ضمن اینکه بسیاری از آنها کمتر اطلاعات کاملی از تاریخ تئاتر معاصر ایران در دهه شصت هستند و لازم است هنرمندان عرصه تئاتر نسبت به این موضوع واکنش داشته باشند و آثاری را روی صحنه ببرند که به طور حتم می‌تواند برای مخاطبان قابل توجه باشد.»

نمایش «هفت روز از تیر شصت» به نویسندگی کامران شهلایی، کارگردانی محمد لارتی و کامران شهلایی و بازی رامین سیار دشتی ، فرزین محدث، مژگان خالقی، فرهاد تفرشی، احمد جعفری، هدیه رضایی و مرضیه بدرقه هر روز ساعت 20:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

علاقه‌مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه‌ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار