سردار اشتری:

تکامل نیروهای مسلح از دستاوردهای دفاع مقدس است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: تکامل نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است و ضرورت دارد فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهادی در نیروی انتظامی گسترش یابد.
کد خبر: ۲۴۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ - 04July 2017
تکامل نیروهای مسلح از دستاوردهای دفاع مقدس است/ ضرورت گسترش روحیه جهادی در ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در کلاس درس تجزیه و تحلیل دفاع مقدس در دانشکده فرماندهی و ستاد دانشگاه علوم انتظامی امین، به تشريح اثرات دفاع مقدس در نيروی انتظامی پرداخت.

وی که رئیس گروه علمی دفاع مقدس نيز هست، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه «دفاع مقدس گنجينه‌ای تمام نشدنی برای آيندگان است»، استفاده از اين گنجينه را برای نيروهای مسلح، علی الخصوص نيروی انتظامی امری ضروری دانست.

این مقام عالی انتظامی کشور، عملکرد موفقيت آميز بسياری از رده‌های ناجا را مرهون گسترش روحيه جهادی در آن‌ها دانست و گفت: در هر کجا که با روحيه جهادی و ايثارگری ورود پيدا کرده‌ايم، موفق بوده‌ايم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: يکي از دستاوردهای دفاع مقدس، تکامل نيروهای مسلح است، که ما به سبب استفاده از تجارب فرماندهان دفاع مقدس توانستيم گام‌های خوب و موثری در اين راه برداريم.

سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما دستاوردهای بسياری داشته است، گفت: خودباوری، اعتماد به نفس و اثبات «ما می‌توانيم» نيز گنجی از گنجينه‌های اين دوران است.

فرمانده ناجا در پایان گفت: گسترش فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف ما در نیروی انتظامی به شمار می‌آید که اين فرهنگ دربرگيرنده مديريت جهادی و ايثار و از خودگذشتگی است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها