پیش از ظهر امروز؛

حجت‌ الاسلام غلامی از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد

دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۲۴۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 04July 2017
حجت‌ الاسلام غلامی از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌ الاسلام و المسلمین «رضا غلامی» دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد.

حجت‌ الاسلام غلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در جریان فعالیت‌های محتوایی بنیاد و سازمان‌های تابعه آن قرار گرفت.

امیر «محمد فهمیده قاسم زاده» و سردار «محمدتقی عصار»، جانشین و معاون هماهنگ کننده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این بازدید وی را همراهی می‌کردند.

در این نمایشگاه سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، مرکز دایرة المعارف (دانشنامه استانی) و تاریخ دفاع مقدس، معاونت طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردی، مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور، دفتر تشکل‌های مردم نهاد، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار