یادواره شهدای اصناف در یزد برگزار می‌شود

رئیس بسیج اصناف استان یزد از برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای اصناف در یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ - 05July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «علی اصغر سلمانی»، رئیس بسیج اصناف استان یزد سه‌شنبه شب در دیدار مسئولان اتاق اصناف و بسیج اصناف استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه اصناف، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، اظهار داشت: در تلاش برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای اصناف در استان یزد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعال‌شدن بخش بانوان بسیج اصناف استان یزد بیان کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در این بخش در تلاش برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مرتبط با بانوان هستیم.

سلمانی برگزاری همایش ویژه آرایشگاه‌های زنانه را از جمله این برنامه‌ها دانست و یادآور شد: در برگزاری این برنامه‌ها، اهدافی همچون فرهنگ‌سازی برای مصرف کالاها به ویژه لوازم آرایشی ایرانی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و... را دنبال‌می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علما از گذشته‌های دور نقش کلیدی در بازار داشتند و اثرگذاری آنها در این بخش بر کسی پوشیده نیست، افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه‌های مختلف، نقش محوری علما را در بازار مانند گذشته احیا کنیم و از ظرفیت آنها بهره‌های لازم را ببریم.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها