سردار احمدی‌مقدم:

مبارزه با فساد مهمترین عنصر تعالی ناجاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبارزه با فساد در سازمان، مهمترین عنصر در تعالی کارکنان نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ - 06August 2014

مبارزه با فساد مهمترین عنصر تعالی ناجاست

به گزارش دفاع پرس، سردار دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی، صبح امروز در صبحگاه عمومی در قزوین، با تقدیر از خدمات مطلوب ناجا به مردم اظهار داشت: در شرایطی که کشورهای پیرامونی در وضعیت شکننده امنیتی هستند، خوشبختانه با آرامش و امنیتی که در کشور برقرار است، مردم بدون هیچ مشکلی به سفرهای تفریحی و زیارتی میروند که باید شکرگزار این نعمت بود.

وی نعمت ولایت را نعمت باطنی توصیف کرد و گفت: پیوستگی مردم با حاکمیت و رهبری موجب عمق نفوذ معنوی نظام در بدنه جامعه است و باعث امنیت مثالزدنی و مصونیت کشور در مقابل حوادث شده است.
 
فرمانده ناجا امنیت را مقدمه پیشرفت، آبادانی و عدالت برشمرد و تصریح کرد: پلیس برای نقشآفرینی در حفظ و ارتقاء امنیت، نیازمند افزایش کارآمدی است.
 
سردار احمدیمقدم قدرت هر سازمان را در دو بعد مادی و معنوی مورد ارزیابی قرار داد و بیان داشت: داشتن انگیزه، سلامت، مورد رضایت و اعتماد مردم بودن و میزان موفقیت در ماموریتها از سرمایههای مهم معنوی هر سازمان است.
 
وی عامل انسانی را عنصر ارتقاء دهنده یک واحد از دیگر واحدهای همسان از حیث مادی دانست و تاکید کرد: آنچه که باید بهعنوان مهمترین اولویت دنبال شود تعالی سازمان است.
 
فرمانده ناجا تعالی را یک حرکت پویای دائمی توصیف و عنوان کرد: مبارزه با فساد در سازمان، مهمترین عنصر در تعالی کارکنان نیروی انتظامی است.
 
وی عمل به قانون، ایجاد رضایت در بین مردم، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، افزایش بصیرت و جهات ایمانی را از محورهای ارزیابی تعالی در نیروی انتظامی برشمرد.
 
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد فرماندهی انتظامی استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال، شاهد کاهش 16 درصدی جرایم بودهایم که موجب افزایش احساس امنیت و آرامش در استان شده است.
 
این مقام مسئول، مردم قزوین را متدین و ولایتمدار توصیف کرد و گفت: میزان پایین جرایم، نشانگر جایگاه فرهنگی و دینی این استان بوده و نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در ارائه خدمات به مردم شریف این استان اقدام خواهد کرد.
نظر شما
پربیننده ها