شناسایی 70 شهید اطلاعات استان خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در استان خراسان جنوبی ۷۰ شهید اطلاعات داریم. اسناد، مدارک و خاطرات شهدای اطلاعات رزمی را جمع‌آوری کردیم.
کد خبر: ۲۴۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ - 05July 2017
شناسایی 70 شهید اطلاعات رزمی در استان خراسان جنوبیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای اطلاعات سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی قاسمی با اشاره به شهدای اطلاعات رزمی استان خراسان جنوبی بیان کرد: سه سال است که قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه برنامه یادواره شهدای اطلاعات رزمی را در دستور کار قرار داده و در استانها هم کمیته فرعی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ما در استان خراسان جنوبی ۷۰ شهید اطلاعات داریم افزود: خدمت خانواده‌های معظم این شهدا رسیدیم و اطلاعات، اسناد، مدارک و خاطرات شهدای اطلاعات رزمی را جمع آوری کردیم. در همین زمینه یادواره شهدای اطلاعات سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برگزار خواهد شد. البته پیش از این، همایش رزمندگان اطلاعات دوران دفاع مقدس را یک نوبت در مشهد و یک نوبت در خراسان جنوبی داشتیم.

قاسمی گفت: محل اصلی برگزاری یادواره شهدا در مشهد مقدس است.  این برنامه روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه در حسینیه امام روح الله در خیابان نخریسی مشهد برگزار  خواهد شد. در این مراسم تعداد ۱۳۰ نفر از اعضای خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی از استان حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰نفر از پیشکسوتان اطلاعات دوران دفاع مقدس در این یادواره شرکت خواهند کرد، یادآور شد: در این یادواره از شهدای شاخص اطلاعات رزمی و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد. کار اطلاعات کار ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس بوده است. این رزمندگان شناسایی دشمن و بدست آوردن اطلاعات از دشمن و کار ضربه زدن به صورت پنهانی به دشمن را برعهده داشتند.

وی گفت: در استان خراسان جنوبی توجه ویژه به آثار شهدای اطلاعات، وصیت نامه و خاطرات ایشان داریم و کتبی در دست تدوین است که بزودی منتشر خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار