در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح شد؛

رامین پرچمی: اگر شرایطش باشد به عنوان مدافع حرم به سوریه خواهم رفت

رامین پرچمی بازیگر سینما و تئاتر در حاشیه اجرای نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» گفت: اگر شرایطش باشد به عنوان مدافع حرم به سوریه خواهم رفت.
کد خبر: ۲۴۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ - 05July 2017
رامین پرچمی: اگر شرایطش باشد به عنوان مدافع حرم به سوریه خواهم رفت رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها نمایشی را با موضوع دفاع مقدس در تالار حافظ نقش‌آفرینی می‌کند، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر میزان تاثیر حمایت هنرمندان از جبهه مقاومت و مدافعان حرم گفت: هنرمندان خواسته یا ناخواسته برای مردم الگو هستند و به نظر من حمایت هنرمندان از بحث مدافعان حرم تاثیری بسیار زیادی در جامعه می تواند داشته باشد.
 
پرچمی افزود: باید بگویم بعد از این قضیه حادثه تروریستی داعش خیلی ها به ارزش مدافعان حرم پی بردند و متوجه شدند که این مدافعان حرم چقدر با ارزش هستند.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد روزی به عنوان مدافع حرم عازم جبهه حق علیه باطل شود چه تصمیمی خواهد گرفت، اظهار داشت: اگر شرایطش باشد این کار را انجام خواهم داد.
 
نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» نوشته «علیرضا نادری» به کارگردانی «محمدرضا ستاری» با موضوع دفاع مقدس از 31 خرداد ماه 96 در تالار حافظ روی صحنه رفته است.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار