بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس تهران از یادمان‌های منطقه 16+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران از سه یادمان شهدای گمنام احداث شده در منطقه 16 تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۲۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 05July 2017
به گزارش دفاع پرس از تهران، صبح امروز سردار علی‌اصغر محسن شیخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به همراه امیرسرتیپ ولی‌الله حقی مدیر مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل، از یادمان‌های شهدای گمنام در منطقه 16 تهران بازدید و با اعضای هیئت امنای این یادمان‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در سالن جلسات یادمان شهدای گمنام خزانه «بوستان یادواره شهدا» برگزار شد، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه ناجا که ریاست هیئت امناهای یادما‌ن‌های منطقه 16 را عهده‌دار می‌باشد، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی انجام شده در جوار یادمان‌های این منطقه  ارائه داد.

در ادامه جلسه امیرسرتیپ ولی‌الله حقی مدیر مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران به بیان اهداف این بازدید که مهمترین آن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت امناهای یادمان‌های منطقه به خاطر اقدامات عمرانی و فرهنگی، بررسی میزان پیشرفت ماموریت‌ها و همچنین تبادل تجربه  بود، پرداخت.

همچنین سردار محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران ضمن اشاره به اجر معنوی و اخروی خادمی شهدای گمنام، بر ضرورت تعامل بین هیئت امنا با خیرین، مردم و ارگان‌های مربوطه تاکید نمود.

در انتهای این جلسه تمامی اعضا با حضور بر سر مزار شهدای گمنام منطقه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش دفاع پرس، منطقه 16 تهران دارای سه یادمان شهدای گمنام «بوستان بهمن در میدان بهمن با 5 شهید گمنام، یادمان شهید گمنام حوزه امیرالمومنین (ع) واقع در بزرگراه شهید رجائی با یک شهید گمنام و یادمان شهدای گمنام بوستان یادواره شهدا واقع در خزانه با دو شهید گمنام» می‌باشد.


انتهای پیام /


 



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار