حجت الاسلام محمد حسنی در همایشه اندیشه و قلم ارتش تاکید کرد؛

ضرورت تربیت نویسندگان برای دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر ضرورت تربیت نویسندگان برای دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری تاکید کرد و گفت: اصحاب قلم باید از حریم افکار مردم پاسداری کنند.
کد خبر: ۲۴۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 05July 2017
ضرورت تربیت نویسندگان برای دفاع از مرزهای اعتقادی و فکریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش جمهوری اسلامی ایران که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 14 تیر) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش مصادف با اولین روزهای مسئولیت بنده در جایگاه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است، که این را به فال نیک می‌گیرم؛ چرا که قلم و اندیشه در نزد خداوند ارزشمند و عظیم است.

وی افزود: امیدوارم مراتب سربازی خود را در حکمی که مقام معظم رهبری به بنده فرمودند بتوانم به خوبی سرانجام به فرجام برسانم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت قلم و اندیشه در مبانی اسلامی گفت: اگر ملتی خودش برای خودش ننویسد طبعا غریبه‌ها برای آن ملت می‌نویسند و این برای یک ملت بزرگ و فرهیخته خوب نیست.

وی با اشاره به سخن یکی از نویسندگان مبنی بر اینکه یکی از ایرادات مردم ایران این است که کم می‌نویسند، گفت: به همین خاطر است که گاهی دیگران بیش از خود ایرانی‌ها درباره ایران می‌نویسند و این موضوع سبب می‌شود آن‌ها به گونه‌ای که می‌خواهند ما را به دنیا معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام محمدحسنی عنوان کرد: برای ما واجب کفایی است تا به اندازه کفایت، اصحاب قلم داشته باشیم و همانطوری که از مرزهای کشور با اصحاب سلاح دفاع می‌کنیم، باید از مرزهای فکری و اعتقادیمان با اصحاب قلم دفاع کنیم. وقتی که تمامیت ارضی ما مورد دست اندازی بدخواهان قرار می‌گیرد سربازان ما در برابر آنان می‌جنگند و اجازه نفوذ را نمی‌دهند، و اصحاب قلم نیز حتما حریم افکار مردم را پاسداری کرده و اجازه نمی‌دهند تا مورد تعدی و دست اندازی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها