شناخت نامه مازندران(4)؛

می‌خواهم فرمانبر باشم و نفسم را بیازمایم

همسر شهید حسینعلی مهرزادی می‌گوید: با آنکه امکان مدیریت دبیرستان برایش مهیا بود اما تدریس در کلاس اول ابتدایی را برگزید و وقتی از او پرسیدم چرا سال اول؟ گفت من یک عمر فرمانده بودم، ولی این دفعه می‌خواهم فرمانبر باشم و نفسم را بیازمایم.
کد خبر: ۲۴۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ - 05July 2017
می‌خواهم فرمانبر باشم و نفسم را بیازمایمبه گزارش دفاع پرس از مازندران، کتاب «شناخت‌نامه دفاع مقدس مازندران» که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و انتشارات «سرو سرخ» وابسته به این اداره کل به چاپ رسیده است، شامل سرگذشت 30 تن از سرداران و امیران استان می‌باشد.

در مجموعه‌ای که به نام سردار شهید «حسینعلی مهرزادی» که به قلم «سید محمد هاشمی» به نگارش درآمده است، می‌خوانیم: فاطمه اسماعیل‌زاده سال 1364 از پایگاه شهید بهشتی به بهشهر برگشت، اما حسینعلی مهرزادی همچنان در اهواز ماند و در کار جنگ بود.

مهر 1364 با درخواست و پیگیری‌های مکرر اداره آموزش و پرورش به شهرستان بهشهر برگشت، با آنکه امکان مدیریت دبیرستان برایش مهیا بود، تدریس در کلاس اول ابتدایی را برگزید و در دبستان المهدی مشغول تدریس شد.

همسرش در این باره می‌گوید: «وقتی از او پرسیدم حالا چرا سال اول؟ گفت: من یک عمر فرمانده بودم، ولی این دفعه می‌خواهم فرمانبر باشم و نفسم را بیازمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها