ذوالفقاری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

اجرای طرح «مشارکت مردم در امنیت» از هفته آینده در کشور

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از اجرای طرح «مشارکت مردم در امنیت» که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، از هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 05July 2017
اجرای طرح «مشارکت مردم در امنیت» از هفته آینده در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه گردهمایی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی اظهار داشت: طبق آمارهای داده شده خوشبختانه در سال 95 با کاهش وقوع جرم مواجه بودیم، در حالی که کشف جرم افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طبق ماده 10 و 12 افزایش بودجه و تقویت مالی این نیرو در سال 96 انجام شده و همچنین در راستای تقویت مرزها در سال 96 بودجه خوبی پیش بینی شده است.

ذوالفقاری عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که جزو اولویت‌های وزارت کشور و همچنین نیروی انتظامی است، پیشگیری از وقوع جرم می‌باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی انتظامی به مشارکت مردم در تامین امنیت اشاره فرمودند، گفت: در این راستا کارهایی بین نیروی انتظامی و وزارت کشور صورت گرفته و این طرح به دبیری فرماندهان نیروی انتظامی در استان‌ها از هفته آینده شروع خواهد شد.

وی بیان داشت: به شدت نیازمند فرهنگ سازی و رفع نواقص قانونی هستیم تا نیروی انتظامی در سراسر کشور بتواند به صورت آنلاین با دوربین‌هایی که در سطح شهر دارد، امنیت را برقرار کند.
 
ذوالفقاری گفت: تیم تروریستی که اخیرا در تهران دست به عملیاتی زد در حاشیه کرمانشاه با نام جعلی خانه‌ای اجاره کرده و همان جا هم‌پیمان شده بودند، اگر نیروی انتظامی بر سامانه ثبت املاک دسترسی داشت می‌توانست با شناسایی این تیم تروریستی از عملیات آن‌ها جلوگیری کند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها