فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

راه‌اندازی «قرارگاه ثامن‌الائمه 2» در شهرهای مرزی خراسان جنوبی

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از راه‌اندازی «قرارگاه ثامن‌الائمه 2» در شهرهای مرزی استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 05July 2017

راه‌اندازی «قرارگاه ثامن‌الائمه 2» در شهرهای مرزی خراسان جنوبیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار حسن رجب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم‌داشتی به نظام اسلامی و مردم خدمت می‌کند، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی پروژه سپاه هراسی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه در منطقه شرق کشور افزود: این فعالیت‌ها در قالب قرارگاه شهید فولادی در دو شهرستان چابهار و راسک سیستان و بلوچستان در سه حوزه امنیت پایدار، محرومیت‌زدایی و مردم یاری، سلامت، فرهنگی و بصیرت افزایی در طول سه سال اخیر انجام شده است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: تمام مراسم‌های ملی و مذهبی در این استان با بهترین شکل ممکن، برگزار شده است.

رجب‌زاده همچنین از راه‌اندازی «قرارگاه ثامن‌الائمه 2» در شهرهای مرزی استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اولویت نخست این قرارگاه در شهرهای مرزی خراسان جنوبی ماندگاری جمعیت است.

به گفته وی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی، کمک به بهداشت و سلامت و حفظ امنیت از مهم‌ترین ماموریت‌های این قرارگاه در خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها