حجت‌الاسلام شهیدی در همایش سلحشوران دفاع مقدس:

نام سردار متوسلیان در تمام سرزمین‌های اسلامی زنده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این سلحشور زنده است ولی اگر ایشان به شهادت هم رسیده باشند، نامش در لبنان، ایران و تمام سرزمین‌های اسلامی زنده است.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ - 05July 2017
نام سردار متوسلیان در تمام سرزمین های اسلامی زنده است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین همایش سلحشوران حماسه دفاع مقدس یادمان سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان، اظهار داشت: مبارزات متوسلیان سال 57 از دانشگاه و مساجد آغاز و منجر به اسارت وی توسط رژیم پهلوی شد. سرانجام دو ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آزاد شد و در کمیته استقبال از امام راحل فعالیت کرد.

وی افزود: حاج احمد متوسلیان در تشکیل سپاه پاسداران و لشکر محمد رسول الله (ص) یک پدیده بود. همچنین در پیروزی سنندج، پاوه، خرمشهر و ... حضور چشم‌گیری داشت.

حجت‌الاسلام شهیدی با بیان اینکه طبق گفته مسئولین و وزارت خارجه حاج احمد متوسلیان زنده است، گفت: طبق شواهد این سلحشور زنده است ولی اگر ایشان به شهادت هم رسیده باشند، نامش در لبنان، ایران و تمام سرزمین‌های اسلامی زنده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وظایف نسل امروز در مقابل سلحشوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم راه آن شهدا را ادامه دهیم. وظیفه داریم نسل جدید را با مفهوم جنگ، مقاومت و جبهه آگاه کنیم.

وی افزود: فراموش نکنیم در آسایشگاه جانبازان سرداران بزرگی از دوران دفاع مقدس گمنام مانده‌اند.

حجت‌الاسلام شهیدی تصریح کرد: برخی خانواده شهدا پس از گذشت حدود سه‌ دهه از جنگ تحمیلی برخی هنوز پرونده‌ای در بنیاد ندارند و یا در صورت مشکلات مالی امروز راضی به ایجاد پرونده می‌شوند.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها