رئیس سازمان بسیج مستضفین:

عده‌ای با رهبری جلسه می‌گیرند ولی به حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند/ سردار متوسلیان در مقابل دشمن به شدت ایستادگی می‌کرد

سردار «غلامحسین غیب‌پرور» گفت: کسانی‌که با رهبری جلسه می‌گیرند و به رهنمودها و حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند و یک گوش‌شان درب است و گوش دیگرشان دروازه، در واقع رسماً علیه رهبری و ولایت فقیه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ - 05July 2017
عده‌ای با رهبری جلسه می‌گیرند و به حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند/ سردار متوسلیان در مقابل دشمن به شدت ایستادگی می‌کرد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت «حاج احمد متوسلیان و یاران همراه» که عصر امروز (چهارشنبه) در تالار «معلم» شیراز برگزار شد، با بیان اینکه حاج «احمد متوسلیان» بیش از 35 سال است در اسارت ملحدان صهیونسیم گرفتار است، اظهار داشت: سردار متوسلیان داری دو ویژگی بارزی «شجاعت» و «مظلومیت» بود.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: سردار احمد متوسلیان در مأموریت‌هایش بسیار جدی و مقتدر بود و در مقابل دشمن به شدت ایستادگی می‌کرد و حتی مقابله با «بنی‌صدر» نیز برخاست و با او به مقابله پرداخت و نگذاشت وی به «مریوان» بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در راه حفظ و امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، گفت: در حال حاضر نیز فرزندان این انقلاب در آن سوی مرزهای کشور در «سوریه» و «عراق» درحال مقابله با دشمنان هستند.

سردار غیب‌پرور همچنین تصربح کرد: ما برای انقلاب خود شهید و هزینه داده‌ایم و اگر هر فردی، گروهی و یا تفکری بخواهد منافع ملی کشور را تضیف کند، این به معنای حرکت در راستای اهداف دشمن و مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که نیروهای انقلابی و ولایی با تمام توان با آن‌ها مقابله خواهند کرد.

وی افزود: کسانی‌که با رهبری جلسه می‌گیرند و به رهنمودها و حرف‌های ایشان گوش نمی‌دهند و یک گوش‌شان درب است و گوش دیگرشان دروازه، در واقع رسماً علیه رهبری و ولایت فقیه قرار گرفته‌اند که فرزندان انقلابی این رفتارها را برنخواهند تابید و به مقابله با آن‌ها خواهند پرداخت.

خاطرنشان می شود در مراسم بزرگداشت «حاج احمد متوسلیان و یاران همراه»، سردار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر استان فارس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس حضور داشتند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار