برگزاری نشست جریان‌های رادیکال دینی–تکفیری

نشست علمی- تخصصی «بررسی جریان های رادیکال دینی – تکفیری به عنوان تهدیدی برای گسترش تشیع در آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه» با حضور کارشناسان این رشته از سوی پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص)، پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای در قم برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ - 05July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دبیر علمی این نشست در گفتگویی گفت: نشست علمی« بررسی جریان‌های رادیکال دینی–تکفیری  به عنوان تهدیدی برای گسترش تشیع در آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه» با حضور  کارشناسان این رشته، (چهارشنبه، 21 تیر ماه )1396، از ساعت 10 تا 12 صبح در  پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) برگزاری می‌شود.

وی افزود: در این نشست علمی- تخصصی،  دکتر «حسن بهشتی پور و دکتر فرزاد رمضانی بونش» به ارائه مباحث خود پیرامون «بررسی وضعیت شیعیان و مسلمانان در آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه»، «جریان شناسی گروه‌های تکفیری و افراط گرای دینی در منطقه» و «راهکارهای لازم برای افزایش نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران» خواهند پرداخت.

مرتضی اشرافی بیان داشت: نشست حاضر درصدد است تا با رویکردی راهبردی، وضعیت شیعیان و مسلمانان آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه را بررسی کرده و درادامه، پژوهشگران و علاقمندان حاضر در نشست علمی–تخصصی «بررسی جریان‌های رادیکال دینی – تکفیری  به عنوان تهدیدی برای گسترش تشیع در آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه»، با بیان سوالات خود از کارشناسان دعوت شده، به یک جمع‌بندی مفید و مختصری در این خصوص برسیم.

دبیر علمی این نشست ادامه داد: در روز برگزاری نشست علمی، کتاب آماده شده به همین منظور و در راستای موضوع بحث نشست  به حاضران اهداء می گردد.

یادآور می‌شود، شرکت در این نشست برای عموم برادران و خواهران آزاد می باشد و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست در روز چهارشنبه، 21 تیر ماه 1396، از ساعت 10 تا 12 صبح ، به پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص)، واقع در بلوار امین، روبروی سالاریه، مجتمع امین، بلوک 3 ، پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص)، طبقه سوم، مراجعه نمایند.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار