گنجينه‌ شهدا (18)؛

جمهوری اسلامی ایران بر خون جوانان استوار و پایدار شده است

شهید «گل‌میرزا کرم» در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای برادران خونی، پدری و ایمانی‌ام! بدانید و آگاه باشید که من راه خود را انتخاب کرده‌ام و از قید و بندها رها شده‌ام و نیز آرزوی شهادت را در سر می‌پرورانم، زیرا که اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده است
کد خبر: ۲۴۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ - 15July 2017

جمهوری اسلامی ایران بر خون جوانان استوار و پایدار شده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید «گل‌میرزا کرم» در «ماهیدشت» کرمانشاه به‌دنیا آمد، تا کلاس پنجم ابتدایی در ماهیدشت درس خواند و سپس به عللی ترک تحصیل نمود.

این شهید والامقام در سال 1357 به خدمت سربازی اعزام و در مورخ 58/10/2 خدمت سربازی را به پایان رساند و به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

خلاصه‌ای از زندگی‌نامه این شهید والامقام را از زبان خواهرش می‌خوانید:

یک هفته مانده بود که گل میرزا شهید بشود، می‌خواست ازدواج کند، اما بعد از چند روز پشیمان شد و گفت: «که فعلاً جنگ است» و داوطلبانه در جنگ شرکت کرد، خیلی برای انقلاب می‌سوخت و می‌گفت که شما نمی‌دانید که انقلاب اسلامی چیست وو همیشه می‌گفت: «با وجود انقلاب اسلامی دیگر کار این فقیرها درست می شود.» در زمان خدمتش در تمام تظاهرات‌ها شرکت می‌کرد و در تمام ارگان‌های اسلامی نیز فعالانه حضور داشت، اخلاقش با پدر و مادر و خواهرش بسیار خوب بود.

شهید گل‌میرزا کرم طی ماموریتی که از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منطقه «کوره مورش» اعزام شده بود، در مقابل مزدوران رژیم کافر بعث عراق به جهاد رفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید گل‌میرزا کرم

...این نوشته زمانی برای شما مفهوم واقعی دارد که من در میان شماها نباشم و آن‌طور که دلم می‌خواهد بر قلب دشمن بتازم و نیروی ایمان و جنگ را که برای بر هم زدن کاخ‌های ظلم و از طرف خود آن‌ها آغاز شده است به آن‌ها بفهمانم.

ای برادران خونی، پدری و ایمانی‌ام! بدانید و آگاه باشید که من راه خود را انتخاب کرده‌ام و از قید و بندها رها شده‌ام و نیز آرزوی شهادت را در سر می‌پرورانم، زیرا که اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده است و به شما ای ملت و ای امت بزرگ ایران! پیامی دارم که بوی خون و پیروزی می‌دهد و امیدوارم که با روحیه قوی و خداپسندانه با این کفار بجنگید و پیروز شوید و دین مقدس اسلام و پرچم رهایی بخش اسلام را بر بلندی‌های زمین برافرازید و جهان را از دست این کفار ظالم رهانیده و در دست فقیران، مستمندان و مؤمنان قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار