استاندار چهارمحال و بختیاری:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اولویت کاری برخوردار است

قاسم سلیمانی گفت: اصلی‌ترین کار هر کسی را نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که اگر این هشت سال دفاع مقدس نبود، چیزی از نظام جمهوری اسلامی ایران و یکپارچگی کشور باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۲۴۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ - 06July 2017
اصلی ترین اولویت کار هر کسی نشر ارزش های دفاع مقدس است
به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، «قاسم سلیمانی» استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، اولویت کار هر کسی را نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اگر این هشت سال دفاع مقدس نبود، چیزی از نظام جمهوری اسلامی ایران و یکپارچگی کشور باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه همه ما تا ابد مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران هستیم، افزود: برای ثبت و جمع‌آوری اطلاعات و آثار مربوط به ایثارگری‌های دفاع مقدس باید به صورت علمی و کارشناسی و با پشتکار اقدام کرد، نه اینکه به صورت مقطعی و احساسی وارد این کار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: معرفی، شناساندن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره افراد با ارزش نظام و جنگ تحمیلی، کار ارزشمندی است، اما باید در کنار این کار، آن‌هایی که بانی ظلم بودند نیز به مردم شناسانده شوند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و تدوین علمی اطلاعات مربوط به هشت سال دفاع مقدس کار ارزشمندی است در همین راستا دستگاه‌ها باید با ارائه اطلاعات مربوط به دستگاه‌های خود نهایت همکاری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را داشته و نقش برجسته‌ای در این زمینه ایفا کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها