یاد و خاطره سردار رشید اسلام «سلمان ایزدیار» گرامی داشته شد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام فرمانده گردان حمزه سید الشهدا علیه السلام در گلزار شهدای جواد آباد کرج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 07July 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام فرمانده گردان حمزه سید الشهدا علیه السلام «سلمان ایزدیار» در گلزار شهدای جواد آباد کرج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.
 
سردار شهید سلمان ایزدیار در سال ۱۳۳۹ در خانواده‌ای متدین در کرج دیده به جهان گشود. هم زمان با اوج گیری انقلاب همواره در صحنه حضور داشت و در اکثر راهپیمایی‌ها نقش اول را ایفا می‌کرد. با تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی (ره) به عضویت این نهاد درآمد و به فعالیت‌های انقلابی خویش وسعت بیشتری بخشید.
 
سرانجام این سردار دلاور سپاه اسلام در روز ۱۰ تیر ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۱ در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به دیدار معبودش شتافت.
 
مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای جواد آباد کرج مأمن دلسوخته گان و عاشقان شهداست.
 
یاد و خاطره سردار رشید اسلام
سردار شهید سلمان ایزدیار در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: ای مردم مسلمان! تاریخ تا به حال امتی مثل شما با ایمان و مبارز سراغ نداشته. این نعمت خدادادی که امام امت باشد قدر بدانید، که می دانید، و از او حمایت کنید که حمایت از او حمایت از خدا و رسول و ائمه است. ای مردم دنیا پر کاهی ارزش ندارد، زیاد سنگ دنیا را به دل نزنید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها