گودرزی در اختتامیه گردهمایی ملی جهادگران:

جایگاه استراتژی اردوهای جهادی مورد تاکید رهبر انقلاب است/ دشمن می‌خواهد روحیه جهادی را از ما بگیرد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت جایگاه اردوهای جهادی گفت: جایگاه استراتژی اردوهای جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۲۴۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ - 07July 2017
جایگاه استراتژی اردوهای جهادی مورد تاکید رهبر انقلاب است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم اختتامیه جشنواره ملی جهادگران با حضور سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشور، گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی و سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفین در سالن بصیرت مجتمع 13 آبان برگزار شد.

گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان نباید در فعالیت‌های جهادی به حداقل‌ها اکتفا کنند، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد روحیه و گفتمان انقلابی و جهادی را از ما بگیرد و وانمود کند مردم از انقلاب خسته شده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی تصریح کرد: رهبر انقلاب با تاکید بر انقلابی‌گری می‌خواهند به ما بگوید زنده نگاه داشتن آرمان‌های انقلاب برای ما مهم است. ما در شرایط امروز کشورمان با برخی از نمادهای روبرو هستیم که دشمن برداشت دیگری از آن می‌کند.

گودرزی در ادامه با اشاره به جایگاه اصلی و استراتژیک اردوهای جهادی گفت: جایگاه استراتژی اردوهای جهادی مورد تاکید رهبر انقلاب است. باید تلاش کنیم کمیت اردوهای جهادی را افزایش دهیم. باید همه دانشجویان درگیر مسئله محرومیت زدایی شوند و باید در طول ۳۶۵ روز سال جهادگر باشیم.

سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشورمان نیز در این مراسم اظهار داشت: نقش مردم در تحقق اهداف نظام ما کلیدی و دارای جایگاه والایی است.  در دفاع مقدس اگر مردم نبودند شاید سرنوشت جنگ چیز دیگری بود، نقش مردم در تمام نقاط کشور موقعیت کنونی ایران را در عالم خلق کرده است.

وی گفت: جایگاه امروز کشور بواسطه به پای کار آوردن مردم بوده است‌. ما راه و چاره‌ای نداریم جز اینکه برای رسیدن به اهداف عالی مردم را در عرصه‌های مختلف به صحنه بیاوریم. وظیفه اصلی ساختار بسیج به دلیل اینکه دلسوز مردم است باید به عنوان امتداد دستگاه‌های دولتی باشد.

سردار غلامی عنوان کرد: بیش از 27 هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد. جوانان با انگیزه‌ای که در مراکز علمی کار می‌کنند به عرصه محرومیت‌ها می‌آیند و کارهای اساسی و درستی را انجام می‌دهند که منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.

وی افزود: مجموعه گروه‌های جهادی باید پا در عرصه جدید جهادی بگذارند و آن الگو سازی‌هاست. کاری که امروز در کشور صورت می‌گیرد باید با الگوسازی‌های در طراز انقلاب بسازیم. ویژگی الگوها تکثیر شدن آنهاست. ما در اقتصاد مقاومتی امروز به الگوهایی رسیده‌ایم که صدها نمونه آن رخ داده است.

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: از بچه‌های جهادی انتظار داریم از مصادیق اقتصادی موفق مردمی استفاده کند و در طراحی چنین مدل‌هایی اقدام کنند.

انتهای پیام/121


نظر شما
پربیننده ها