فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

انهدام 4باند قاچاق و کشف 320کیلوگرم تریاک و هروئین در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات ویژه انهدام اعضای 4 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در اصفهان و کشف 320کیلو و 450 گرم تریاک و هروئین خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱ - 06August 2014

انهدام 4باند قاچاق و کشف 320کیلوگرم تریاک و هروئین در اصفهان

به گزارش دفاع پرس، سردار" عبدالرضا آقاخانی" فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اولویت این فرماندهی در بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران این فرماندهی در راستای اجرای طرح های مذکور و با اشرافیت بالای خود بر روی باندهای اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، یک محموله بزرگ تریاک را در شهرستان مبارکه زمینگیر کردند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه از ورود یک محموله مواد مخدر به استان مطلع شده و دو خودروی قاچاقچیان را در محور بروجن به مبارکه شناسایی کرده و به هر دو خودرو دستور ایست دادند که خودروی اول متوقف اما خودروی دوم با سرعت از ایست ماموران عبور کرد که این خودرو نیز پس از تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران به سمت خودرو متوقف که در بازرسی از آن مقدار 189کیلو و 750 گرم تریاک  کشف شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در دو عملیات جداگانه مقدار 51 کیلوگرم تریاک و 19 کیلو و 100 گرم هروئین را از دو دستگاه خودروی تریلی و پژو پارس که از استان های جنوبی کشور عازم تهران بودند، کشف کردند.

سردار آقاخانی همچنین از کشف مقدار 42 کیلوگرم تریاک در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری این فرماندهی در بیابانها و مناطق صعب العبور استان، هشت کیلو و 450 گرم تریاک در خمینی شهر و 10 کیلوگرم تریاک در شهرضا خبر داد و گفت: در مجموع این عملیات ها مقدار 320کیلو و 450گرم تریاک و هروئین کشف شد.

رییس پلیس استان اظهار داشت: با تلاش خستگیناپذیر ماموران طی 24 ساعت گذشته تعداد چهارباند بزرگ قاچاق مواد مخدر به استان های اصفهان و تهران شناسایی و متلاشی شده و 20نفر در این رابطه دستگیر شدند که در بین دستگیرشدگان 9 نفرتبعه افغانی، یک نفر زن و 10مرد دیگر که اهل و ساکن استان های جنوبی کشور هستند، دیده میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار