رئیسی:

تنها نسخه نجات فلسطین، مقاومت است

معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: تجربه نشان داده است که تنها نسخه نجات فلسطین، مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱ - 06August 2014

تنها نسخه نجات فلسطین، مقاومت است

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین "سیدابراهیم رئیسی" معاون اول رئیس قوه قضائیه در حاشیه مراسم بزرگداشت آیتالله شبزندهدار افزود: هماکنون در تاریخ 60 ساله غصب سرزمین فلسطین، از هر زمان دیگری نفرت عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی ادامه داد: بیش از هر زمانی بحث از سازش و مذاکره و مباحث سیاسی نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی محکوم و منتهی به شکست است.
 
رئیسی یادآور شد: امروز تجربه مقاومت، تجربه موفقی بوده که در چند دوره مردم فلسطین، کرانه باختری، لبنان و بویژه مردم غزه از خود نشان داده اند.
 
وی اضافه کرد: این تجربه چندمی است که نشان می دهد مقاومت تنها نسخه ای است که می تواند سرزمین فلسطین را نجات دهد.
 
معاون اول رئیس قوه قضائیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مردم غزه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم غزه و کرانه باختری باید روحیه مقاومت، ایستادگی و پایداری را در مقابل رژیم صهیونیستی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: انشاءالله مردم فلسطین با مقاومت به حقوق حقه خودشان خواهند رسید و امروز اوضاع به نحوی است که هر کس در دنیا از اسرائیل و طرفداری از او دم بزند، منفور همه مردم خواهد بود.
 
رئیسی در پاسخ به سوالی درباره اجرای طرح تکریم زنان در شهرداری تهران گفت: حرکت بسیار خوب و در راستای جلوگیری از اختلاط زن و مرد در محیط اداری است و قاطبه زنان برای بهتر انجام دادن کار خود به یک محیط کاملا آرام و مناسب نیاز دارند.
 
وی یادآور شد: اولین مدافعان این طرح مطمئنا خود بانوان خواهند بود و کاری قابل دفاع است.
نظر شما
پربیننده ها