برای اولین بار در ایران؛

نسخه بلوری «بادیگارد» بزودی روانه بازار می‌شود

نسخه بلورِی فيلم سينمايی «باديگارد» ساخته ابراهيم حاتمی‌كيا، در مراكز فروش محصولات ويژه فرهنگی نظير شهر‌ كتاب‌ها و مراكز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزيع می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ - 08July 2017
نسخه بلوری «بادیگارد» بزودی روانه بازار می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، از ويژگی‌های نسخه بلوری «باديگارد» كه با حجم 50 گيگابايت، با كيفيتی فوق‌العاده و بی‌نظير در سينمای ايران آماده‌ عرضه شده وجود منوهای مختلف، زيرنويس‌های چندزبانه برای تمامی آيتم‌ها، كليپ‌های معرفی هر بخش و كيفيت تصويری بسيار بالا برای علاقمندان حرفه‌ای سينماست.

علت تأخير در عرضه اين نسخه كه ابتدا قرار بود پائيز سال گذشته روانه بازار شود، طراحی برنامه‌های ويژه و برای اولين‌بار تجربه شده در سينمای ايران در قالب بلوری است. به‌طور مثال بيننده می‌تواند در حين تماشای يک قسمت همزمان وارد منوهای ديگر شده و از ساير آيتم‌ها نيز استفاده کند. كيفيت تصويری ارائه شده در اين بلوری هم برای فيلم اصلی و هم برای ساير بخش‌ها همچون پشت‌صحنه، مصاحبه‌های تخصصی، عكس‌ها، فيلم به روايت كارگردان و... فراتر از كيفيت تصويری نسخه‌های دی‌وی‌دی نمايش خانگی است و با كيفيت اصلی نسخه ديجيتال در پرده سالن‌های مدرن برابری می‌كند و از اين رو می‎تواند مجموعه‌ای ماندگار برای علاقمندان به سينما باشد.

فيلم سينمايی «باديگارد» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و توسط مؤسسه سينما 24 (هنر اول) عرضه و توزيع می‌شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها